بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

با وجود موانع بسیار به این باور رسیدم که می توانم پولدار شوم لذا با یک برنامه هدفمند سعی کردم تا از افراد موفق الگو بگیرم و با راه اندازی کسب و کار اینترنتی در حوزه ادویجات مثل پاپریکا یک فرصت شغلی عالی برای خودم ایجاد کردم چراکه بعد از یکسال سرمایه ام چند برابر شد و به سود بالایی رسیدم.و توانستم اوضاع بهتری را برای خانواده ام رقم بزنم.

پاپریکا خشک

عوامل مختلفی بر نرخ و قیمت نهایی انواع پاپریکا خشک در بازار های داخلی یا جهانی تاثیر گذار هستند، از جمله میتوان به روش و حجم خرید پاپریکا خشک اشاره کرد.مطمئنا قیمت پاپریکا خشک شده کیلویی و فله ای خیلی به صرفه تر از نمونه های بسته بندی شده آن است چرا که خود عمل بسته بندی کردن پاپریکا هزینه زیادی دارد، که به نرخ آن ها اضافه می شود. همچنین اگر برای خرید انواع پاپریکا خشک به شرکت اصلی عرضه کننده آن مراجعه کنید، می توانید محصول پاپریکا را با بهای کمتری تهیه نمایید.

پاپریکا

فروشنده های ادویه، می توانند ادویه را در اندازه های زیاد به فروش برسانند. مثلا پاپریکا را می توانند در 3000 کیلو هم بفروشند و آن را به شهر ها یا کشور های دیکر صادر کنند . زیرا پاپریکا طرفداران زیادی دارد و بیشتر افراد از این ادویه استفاده های زیادی می کنند و در همه جای جهان این ادویه بسیار محبوب و دوست داشتنی شمرده می شود ورنگ قرمز آن بسیار زیبا و جذاب است که در آشپرخانه افراد زیادی یافت می شود.

پاپریکا پیتزا

کارخانه های تولید پودر سوخاری این محصول را در انواع مختلف به بازار عرضه می کنند. بعضی از آن ها به صورت ساده و برخی دیگر را همراه با ادویه های مختلف از جمله پاپریکا تولید می کنند. انواع ویتامین ها را می توان در پاپریکا پیتزا یافت، مصرف پاپریکا به دلیل داشتن ویتامین C برای درمان سرماخوردگی توصیه شده است همچنین تحقیقات نشان می دهد استفاده از این ادویه در جلوگیری از خطر ابتلا به سرطان موثر است. ویتامین K موجود در این ادویه به بهتر فعالیت کردن سیستم گوارش و هضم بهتر غذا کمک می کند. ویتامین B6 و B12 در خون سازی و تنظیم فشار خون و هم چنین بهتر عمل کردن وضعیت قلب تاثیر گذار است. همچنین ملاتونین موجود در این ویتامین به بهبود کیفیت خواب کمک می کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها