بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

با کمترین سرمایه ام شروع کردم و در کارگاهی کوچک از ضایعات برخی از بهترین مدل ها که در این مقاله آمده است استفاده کردم و به مرور زمان توانستم تجارت عظیمی در در ضایعات این دسته از بطری های پلاستیکی شروع کنم و میلیونر شوم.

بطری پلاستیکی

وزن بطری پلاستیکی بسیار سبک تر از بطریهای شیشه ای هستند و این محصولات در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهند در نتیجه شما قادر به استفاده از این محصولات برای مدت زمان طولانی خواهید بود همچنین این محصولات قابلیت جابجایی راحت و آسانی دارند و شما برای حمل و نقل آن نیازی به نیروی زیاد ندارید.

بطریهای پلاستیکی قابلیت شستشو دارند و شما می توانید به راحتی پس از استفاده، این بطریها را بشویید و از آن استفاده نمایید البته بهتر است در زمان خرید بطریهای پلاستیکی به برند آن توجه زیادی داشته باشید و کالایی را خریداری کنید که دارای برند شناخته شده باشند و از کیفیت مطلوب و دوام بالایی برخوردار باشند.

بطری نوشابه

لازم به ذکر و گفت و گو هست که این خوشمزگی مورد ستایش مردم در ایران تازه مزه و طعم و بوی بطری نوشابه اصلی تولید شده در شرکت اصلی کوکا و پپسی نیست و با این حال مردم خیلی تعریف می‌کنند حال به این فکر کنید که اگر این نوشابه ها تولید شرکت سازنده بود مردم چقدر خوششان می آمد و از نوشیدن این نوشیدنی بسیار پرطرفدار و خوشمزه و البته مضر لذت می بردند.

نکته قابل توجه و باور نکردنی و جالب دیگر در مورد نوشابه ها است این است که در کل کارخانه ی بزرگ تولید نوشابه و نوشیدنی های گازدار و غیر گازداری دیگر کلا دو نفر در جهان دستور ساخت نوشابه کوکا را می دانند و نکته جالب این جریان این است که این دو نفر حق ندارند هر دو در یک تایم پرواز داشته باشند به این دلیل که ممکن است هواپیما سقوط کند و هر دو بمیرند.

نوشیدنی خوشمزه و با کیفیت نوشابه نیز مانند هر خوردنی و نوشیدنی دیگر اگر بیش از اندازه ی مشخصی مصرف نشود (مانند مثلا هر دو هفته یک بار نوشیدن ) مضر نیست وضرری هم ندارد و کیف میکنیم.

بطری پت ضایعات

در راستای بررسی پلاستیک و بطری پت ضایعات رنگی فروش بطری پت ضایعاتی نیز قابل تامل است. صنعت بازیافت پلاستیک پت و فرایند و مراحل بازیافت پلاستیک پت هم مراحل متفاوتی دارد که از جمع آوری آن تا چرخ کردن این محصولات پلاستیکی را شامل می شود.

که نوبه خود بسیار حائز اهمیت و جالب است در این فرآیند ابتدا بطریهای پت را که از سراسر محیط پیرامون جمع آوری شده است در دستگاه چرخ کننده آن قرار می دهند و به صورت رشته رشته و دانه های ریز و ذرات ریز تبدیل می‌کنند که این ذرات ریز را در گونی قرار می دهند و برای تبدیل به کالاهای دیگر استفاده می کنند.

مقوله بازیافت در دنیای امروزی از جهات مختلف مورد اهمیت می‌باشد که بازیافت بطری پت 500 سی سی نیز جزئی از آن است، چرا که محیط پیرامون انسانها همواره در معرض خطر ازدیاد مواد شیمیایی و یا سمی خطرناکی هستند که برای سلامتی انسانها و حیوانات و محیط پیرامون جانوران و جانداران کوچک و بزرگ و یا گیاهان خطرناک می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها