بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

با توجه به شناخت خوبی که از پلاستیک داشتم تصمیم گرفتم وارد دنیای خرید و فروش آن شوم و به گذشت تقریبا یکسال توانستم اکثر بازارها را با جنس هایم پر کنم و میلیونر بشوم. حال در ادامه تعدادی از مدل های پلاستیک را آورده ام تا شما هم با آن آشنا شوید.

پلاستیک

نایلکس بسیار بهتر از نایلون می تواند بارهای سنگین را تحمل کند. هر چه بار سنگین تر شود نایلکس پاره نمی شود بلکه بیشتر کش می آید، چون ضخامت پلاستیک خیلی کم است تعداد برگ هایش در یک کیلو خیلی زیاد است؛ در تشخیص ظاهری این دو همین کافی است که بگوییم اگر نایلکس را مچاله کنید صدای خش خش می دهد. اما نایلون کمتر صدا می دهد چون نرم است. نایلکس انواع مختلف دارد؛ نایلکس تبلیغاتی از بالاترین کیفیت برخوردار است.

حمل بار فروشگاهی در این نایلکس ها جنبه تبلیغاتی دارد. برند مورد نظر روی این گروه از نایلکس ها چاپ می شود و چون هنگام حمل بار خریداری شده، این برند دیده می شود به نوعی تبلیغ آن برند است چرا که در معرض دید همگان قرار می گیرد. نایلکس دسته رکابی که به نایلکس فروشگاهی هم معروف است؛ در فروش میوه و تره بار یا مواد غذایی در فروشگاه های زنجیره ای کاربرد دارد. برای حمل اجناس در کیسه هایی که داخلش دیده نشود نایلکس گزینه مناسبی است.

پلاستیک دسته دار

مراکز چاپ، پلاستیک دسته دار را در ابعاد و رنگ دلخواه مشتری چاپ می کنند تنوع رنگ و سایز در این زمینه بسیار زیاد است و هر کسی با توجه به سلیقه و نوع کسب و کار خود می تواند آن را سفارش دهد و با توجه به تعداد رنگی که در چاپ این پلاستیک به کار گرفته می شود قیمت گذاری خواهد شد.

برخی از طرحهای سفارشی بسیار رنگارنگ هستند و برخی از طرحها ساده و تک رنگ می باشند که هزینه چاپ هر کدام متفاوت می باشد.

مروزه ما افزایش علم و پیشرفت تکنولوژی انواع مختلف پلاستیک دسته دار تولید می شود که با طرحهای فانتزی در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد؛ به عنوان مثال از این پلاستیکهای فانتزی می توان برای محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نمود.

پلاستیک زیپ دار

در کیف ورزشی خود، نظافت و بهداشت متعلقات را تضمین کنید برای مثال، جورابهایتان را در پلاستیک زیپ دار بگذارید تا آنها را از محصولات مراقبتی تان مانند ژل حمام جدا کنید توی استخر، وسایل خیست رو توی کیسه بذار تا از وسایلتو جدا کنید. مجموعه ‌ای از ۳۰ کیسه انبار به اندازه برای نگهداری غذا در یخچال یا فریزر همچنین به شما اجازه می ‌دهد که از لوازم اشپزخانه ‌ای که در چمدان می آورید، محافظت کنید و مرتب کنید مجاز به حمل بار: برای حمل مایعات و محصولات آرایشی خیلی عملی در کیسه یا استخر ورزشی که لباس شنا خیس را در آن بگذارند مقاوم و قابل استفاده مجدد است.

کیسه زیپ پلاستیکی با ۳ نوار سفید(نوارهای سخت برای نوشتن آسان همه نوع مایه ها) استحکام و قابلیت اطمینان بالا، بسته شدن فشار- مهر شده است برای غذا یا غذای غیر غذایی برای انجماد با یه سوراخ برای ازادی سریع ایده ال برای بسته بندی یا ارائه محصول ارم پلی‌اتیلن با دانسیته پایین، یک ماده‌ ۱۰۰ درصد بازیافت‌پذیر بدون در نظر گرفته می ‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها