بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

از زمانی که وارد بازار کار شدم به دنبال یک راه ورود به مسیر ثروت بودم و سرانجام تولید کشمش توانست این اتفاق را برای من میسر کرده و ثروتی عظیم را به من رساند، در ادامه این مقاله برخی از انواع این محصول را به حضورتان معرفی خواهم کرد.

کشمش ارومیه

کشمش ارومیه دارای تنوع بسیار زیادی بوده و انواع متفاوتی دارد پس میتوان آن را به عنوان یک کسب و کار مناسب و منبعی برای درآمدزایی افراد در نظر داشت.همچنين در صورت برند سازی حرفه ای و معرفی آن به کشورهای دیگر کانالی مناسب برای ارزآوری برای کشور محسوب می شود چرا که با توجه به استفاده از کشمش در موارد متعدد، مشتری های این محصول زیاد هستند اما همانطور که پیشتر توضیح دادیم صادرات کشمش نیز مانند صادرات سایر محصولات با مشکلاتی مواجه است.

اما مشکلات صادرات کشمش ایران چیست؟ یکی از مشکلات اساسی در صادر کردن محصولات مختلف از ایران، کمبود زیرساخت‌های مناسب برای صادرات است.مواردی نظیر امکانات حمل و نقل، کشتی‌رانی و ناوگان دریایی و هوایی، عدم وجود امکانِ فروش ارزی و مشکلات بانکی و تحریم های موجود و غیره باعث می‌شوند که بسیاری از کشورهای خارجی، ایران را به عنوان اولین گزینه واردات کشمش در نظر نگیرند.

کشمش ایران

کشمش ایران طبع گرم و خشک دارد و مصرف زیاد آن برای افراد گرم‌مزاج خیلی توصیه نمی‌شود. اگر به انگور حساسیت دارید در مورد خوردن کشمش هم احتمال آلرژی وجود دارد. چون کشمش روند لخته شدن خون را کم می‌کند آن را چند روز قبل از عمل جراحی نخورید. اگر مشکلات تنفسی دارید یا دچار بیماری‌ای دارید که دستگاه تنفسی شما را درگیر کرده است خوردن کشمش را با مقدار کم شروع کنید و اگر عوارض تنفسی نداشت ادامه دهید. کسانی که دیابت دارند بهتر است از کشمش و توت خشک به جای قند استفاده کنند اما دقت کنند که مصرف زیاد میوه‌ خشک هم قند خون را افزایش می‌دهد؛ پس در مصرف آنها زیاده‌روی نکنند.

کشمش طبع گرم و خشک دارد و مصرف زیاد آن برای افراد گرم‌مزاج خیلی توصیه نمی‌شود. اگر به انگور حساسیت دارید در مورد خوردن کشمش هم احتمال آلرژی وجود دارد. چون کشمش روند لخته شدن خون را کم می‌کند آن را چند روز قبل از عمل جراحی نخورید. اگر مشکلات تنفسی دارید یا دچار بیماری‌ای دارید که دستگاه تنفسی شما را درگیر کرده است خوردن کشمش را با مقدار کم شروع کنید و اگر عوارض تنفسی نداشت ادامه دهید. کسانی که دیابت دارند بهتر است از کشمش و توت خشک به جای قند استفاده کنند اما دقت کنند که مصرف زیاد میوه‌ خشک هم قند خون را افزایش می‌دهد؛ پس در مصرف آنها زیاده‌روی نکنند.

کشمش پلو

کشمش پلو، میوه‌ی رسیده و خشک انگور است که با توجه به نوع انگور، روش و شرایط خشک کردن و مواد افزودنی مجاز موجود در آن به نام‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد و مانند دیگر خشکبارها در تمام سال یافت می‌شود.انگور در دو حالت قابل استفاده می باشد انگور تازه و انگور خشک شده. انگور خشک شده که توسط نور و حرارت خورشید خشک می شود تبدیل به میوه خشک کشمش می گردد.مصرف کشمش به دلیل داشتن کلسیم فراوان برای سلامت استخوان‌ها مفید است و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند.همان طور که انگور دارای انواع مختلفی می باشد این میوه خشک نیز دارای انواع زیادی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها