بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

گذر زمان این مسئله را به تمامی افراد ثابت کرده است که شرایط اقتصادی و مالی در کشور ایران، اوضاع نابسامانی دارد و برای برخی از آن ها نامطلوب می باشد. به همین دلیل ریسک رسیدن به ثروت و استفاده از سرمایه های کلان، بسیار بالا است. اما با این وجود هنوز راه ها و روش هایی برای رسیدن به ثروتی غنی در کشور وسیع ایران وجود دارد.

حبوبات

در این مرحله توجه داشته باشید که یا شما از تامین کننده معروف تر هستید یا ضعیف تر هستید. مثلا اگر بخواهید از برند چی توز کالایی را بخرید و بفروشید. در کارتن ها چی توز نوشته شده است. حوزه حبوبات اگر بخواهید از تامین کننده محصول را تهیه کنید.به صورت عمده مثلا بالای 5 یا 6 تن خریداری کنید، یقینا بسته بندی آنها در گونی خواهد بود. و روی آن گونی ها نام برند، آدرس شرکت و حتی شماره تماس هم قید می کنند. و این موضوع برای خریدار که می خواهد از تامین کننده بخرد و به مشتری بفروشد، اصلا خوب نیست. در این مرحله توجه داشته باشید که یا شما از تامین کننده معروف تر هستید یا ضعیف تر هستید. مثلا اگر بخواهید از برند چی توز کالایی را بخرید و بفروشید. در کارتن ها چی توز نوشته شده است.

حبوبات ایرانی

تجارت حبوبات ایرانی و خشکبار توسعه صادرات یکی از مهم ترین برنامه‌ های اقتصادی کشورهای در حال توسعه مثل ایران است. این امر موجب ارز آوری و ایجاد اقتصاد پایدار برای کشور می گردد.خشکبار مثل پسته، زعفران، خرما، انجیر، کشمش، زرشک، بادام و... یکی از اصلی‌ترین صادرات غیرنفتی ایران است. که مزیت‌ های نسبی زیادی برای کشور دارد و می‌ تواند سودآوری بسیاری داشته باشد. این امر موجب ارز آوری و ایجاد اقتصاد پایدار برای کشور می گردد و از طرفی با ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم به رشد صنعت و اقتصاد کشور کمک شایان می کند.

حبوبات آبگوشت

حبوبات آبگوشت یکی از پرسودترینتجارتها و خرید و فروش هاست. به طور متوسط سرانه هر ایرانی ۱۰ کیلوگرم حبوبات مصرف می کند و این در حالیست که در حداقل کیلویی ۴۰۰۰ تومان را می توان به این امر اختصاص داد. به طور متوسط و با یک حساب و کتاب سرانگشتی می توان دریافت که در کشور بیش از چندین هزار میلیارد تومان در تجارت حبوبات جابجا می گردد. سود این خرید و فروش ها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است. ضمنا یکی از موارد مهم در مورد حبوبات، صادرات آن است که می تواند بسیار پربازده تر از مصارف داخلی باشد. در صورتی که تمایل به فعالیت در حوزه ی حبوبات دارید می توانید با ما در ارتباط باشید. با هر میزان سرمایه ای که دارید می توانید این تجارت را آغاز نمایید.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها