بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

پدر مرحومم باغ کوچکی داشت که به من رسید. من هم برای سروسامان دادن به ظاهرش و حفظ آن برای پسرم، وقتی برای خرید درب ورودی باغ مراجعه کردم به دوست قدیمی ام برخوردم که ازین مسیر ثروتمند بود و مرا جذب این حوزه کرد. حالا از ارثیه اندک پدرم ثروت کلانی دارم. انواع درب های ورودی را بشناسیم.

درب ورودی باغ

افرادی که فعال در زمینه ساخت انواع متفاوت ویلا و باغها هستند می دانند که یکی از اجزای اصلی درب ورودی باغ است که در انواع متفاوتی برای باغ، ویلا، ساختمان و غیره به صورت مدرن یا سنتی ساخته شده است. درب ورودی یکی از مهم ترین اجزای خانه شما است زیرا اولین چیزی است که افراد قبل از ورود به خانه شما می بیننند و علاوه بر آن ممکن است فرد اصلا به خانه شما نیاید و تنها جلوی درب باشد به همین دلیل یکدرب ورودیبد می تواند ذهنیت آن را درباره کل ساختمان شما تغییر دهد، انواع متفاوتی از دربهای ورودی در بازار موجود هستند که شما می توانید مطابق با سیلقه خودتان هر کدام از آنها را خریداری کنید.

اگر شما می خواهید برای قسمت ورودی باغ خودتاندرب ضد سرقت چوبانتخاب کنید توجه داشته باشید که بهتر است این درب فلزی باشد، زیرا این دربها دارای چهارچوب های بسیار قوی هستند .

درب آلومینیومی

آنچه که باید از درب آلومینیومی بدانید این است که تولیدکنندگان این کالا سعی بر این دارند بهترین نوع دربها را ارائه نمایند تا مقاومت بالایی در مقابل شرایطهای مختلف داشته باشند چرا که دوام و عمر طولانی یک درب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین اگردرب پانلیبی کیفیت باشد یا به عبارتی مقاوم نباشد، بعد از یک مدت سر و صدا دارد و در مقابل گرما و سرما خوب عمل نمی کند که باید به این موارد نیز توجه نمود تا بهترین درب را مورد استفاده قرار داد و از کاربردهای آن برخوردار شوید. لازم به ذکر است که متریال بکار رفته در آلومینیوم بسیار مرغوب می باشد و درضمن تمامی موارد برای یک درب مناسب را بخوبی دارد تا پس از نصب بتوانید به مدت طولانی آن را مورد استفاده قرار دهید.

درب پی وی سی

دربهایی که معمولا برای ساختمانها استفاده می شوند دارای انواع مختلف اند از جمله درب پی وی سی، درب کامپوزیت، درب لاکچری، درب اچ دی اف، درب ای بی اس و غیره که در ساختمانها به کار می روند.

یکی از مقاوم ترین نمونه های این دربهادرب ورودی پارکینگپی وی سی می باشد که به دلیل دوام و مقاومت بالای شان بسیار پر استفاده و پر طرفدار می باشند. این نوع دربها معمولا ضد آب هستند و از آن برای مناطق شرجی و مرطوب استفاده می کنند.

به دلیل این که این دربها ضد آب می باشند اگر با آب تماس پیدا کنند دچار پوسیدگی نخواهند شد و از بین نمی روند، از این رو بسیاری از افراد برای درب سرویس بهداشتیهای خود مانند حمام و دستشویی از این نوع دربها استفاده می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها