بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

با کسب درآمد غیر فعال به بالاترین پله از ثروت رسیدم و توانستم با سرمایه گذاری های لازم در حوزه کاری ام دی اف، بدون درگیری تمام وقت، دقت بسیاری صرف این کار کنم.سرمایه گذاری در کنار سودآوری همیشه مقداری ریسک به همراه دارد. با توجه به این که با هوشیاری و دقت بالا این کار را انجام دادم سود بیشتری نسبت به ضرر دریافت کردم.

ام دی اف خام

با وجود انواع محصولات ایرانی و خارجی در بازار به راحتی می توان متوجه شد کهقیمت ام دی افخام خارجی نسبت به محصولات ایرانی بالاتر هستند ولی کیفیت بسیار بهتری دارند به طوری که برای بسیاری از پروژه های حساس به خاطر داشتن دانسیته و سطح صیقلی و فشردگی خود بیشتر از محصولات ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند.

ام دی اف خام 3 میل یا حتی ام دی اف 8 میل و 16 میل خارجی از جمله ضخامتهایی است که بیشتر استفاده می شود. کاربرد ام دی اف 3 میل را که خدمتتان گفتیم ولی ام دی اف خام 8 میل بیشتر در حوزه درب ضد سرقت و درب اتاق مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که گفته شد به خاطر داشتن دانسیته بالا از نظر سی ان سی شدن بسیار خوب هستند و بدون پرز سی ان سی می شوند و به خوبی نیز وکیوم شده و آماده تولید درب ضد سرقت می شوند.

ام دی اف خام 16 میل هم که بیشتر برای تولید انواع کابینت، کمد، میز و غیره مورد استفاده قرار می گیرد نیز نوع خارجی آنها برای بهتر است و حتی ام دی اف خام خارجی نیز هم رنگ پذیری بیشتری دارد و هم دانسیته بالایی هم دارد.

ام دی اف

ام دی اف در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهند و رعایت استانداردهای ملی در هنگام تولید این کالا موجب افزایش میزان کیفیت و مرغوبیت این محصول شده و این محصولات در برابر اشعه مستقیم خورشید مقاومت بسیار بالایی دارند و شما می توانید با خیال راحت در هر فضا و محیط از آن استفاده نمایید، کارایی و کاربرد بسیار زیادی این محصول موجب افزایش میزان تقاضا برای خرید شده است.

پس از تعیین قیمت این ورقهای ام دی اف نظارتهای بسیار خوبی بر روی قیمت آن انجام گرفته که اجازه تخلف و گرانفروشی را به فروشندگان در سراسر کشور نمی دهند و افراد می توانند با هر بودجه و توان مالی این محصولات را خریداری و از آن نیز استفاده کنند همچنین امکان دریافت مشاوره های لازم در زمان خرید این محصول از طریق افراد متخصص وجود دارد.

امروزه با گسترش ارتباطات اینترنتی شرکتهای تولید کننده فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرده اند و با راه اندازی وب سایتهای فروش اینترنتی و آنلاین توانسته محصولات تولیدی خود را به صورت مستقیم به دست خریداران و مشتریان برسانند و از این طریق تاثیرات بسیار زیادی در سهولت در خرید دارند.

ام دی اف کابینت

با پیشرفت عرصه ساخت لوازم آشپزخانه تنوع بالایی در ام دی اف کابینت پدید آمده است و در حال حاضر اگرچه چوب طبیعی زیبایی خاص خود را دارد اما به علت طرحهای محدود، بازار کاهش یافته را تجربه می کند اما، ام دی اف با روکش pvc و کابینتهایی که از این محصول ساخته می شوند موجب شده اند تا طرح و نقشهای بسیاری به این محصولات اضافه شده تا بتواند بازاری گسترده را شامل شده و مشتریان از هر نوع سلیقه ای را به خود جذب کند.

اما همانطور که در گذشته گفته شد قیمت این محصولات از محصولات تمام چوب بیشتر است اما باتوجه به تورم بالای کشورمان همین محصولات نیز با قیمتهای نجومی در بازار عرضه می شوند که می توان با راهکاری این قیمتها را کاهش داد، البته در نظر داشته باشید که این راهکار قطعا نباید کاهش کیفیت محصولات باشد.

بلکه اصل در شیوه ای عرضه محصول است، امروزه می توان با استفاده از فضای نوین اینترنت و از طریق سایت محصولات از این قبیل را خرید کرد که در این صورت با حذف واسطه های اضافه از فرآیند خرید قیمت محصول برای مصرف کننده به حداقل خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها