بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

برای تغییر دادن زندگی چند ترفند ساده لازم است، فعالیت در حوزه تن ماهی یکی از این ترفند های ناب است که من به پیشنهاد می کنم حتما در این حوزه ورود پیدا کنید و زندگی خود را تغییر دهید.

تن ماهی بندرعباس

در صورتی که روغن موجود در ماهی برای قوام کنسرو کافی نباشد از روغنهای گیاهی وروغن زیتوناستفاده می کنند و لازم به ذکر است که تولید کنندگان نباید روغن جامد را به کار بگیرند زیرا بسیار مضرر می باشد. این مرحله از تولید زیر نظر کارشناسان می باشد و شما می توانید با اطمینان خاطر از تنهای ماهی استفاده کنید. استفاده ازتن ماهی بندرعباسبسیار آسان می باشد و فقط کافی است که قبل از مصرف آن را به مدت 10 دقیقه بجوشانید. ماهی سرشار از امگا 3 می باشد و به همین دلیل التهابات را تا حد زیادی کاهش می دهد و نقش موثری در سلامت قلب دارد. این غذا می تواند کمک کند که مغز عملکرد بهتری را از خود نشان دهد و همچنین از آلزایمر و زوال عقل جلوگیری می کند.

تن ماهی بریس

با توجه به تنوع ذائقه ها امکان دارد حساسیت بهتن ماهی بریسدر کودکان به وجود بیاید که یک امر طبیعی می باشد و با مراجعه به پزشک می توان راه درمان را پیش گرفت. این محصول می تواند به عنوان یک منبع عالی از پروتئین شناخته شود در ضمن اینکه دارای بسیاری از ماده مفید فسفر می باشد برای حافظه کمک شایانی محسوب می شود.

با انجام آزمایشات ساده ای می توانید از حساسیت فرزندان خود نسبت به یک سری از مواد غذایی آگاهی پیدا نمایید و با خیالراحت برای آنها غذای باب میلشان را درست نمایید. بدن هر کدام از ما ممکن است به یکسری ازمواد غذاییواکنش نشان دهد و حساسیت به تن ماهی می تواند یکی از آنها باشد که راه درمان بسیار آسانی دارد.

تن ماهی اویلا

این روزها بسیاری از خریداران عمده تنماهیاویلا به دنبال خرید ارزان ترین تن ماهی ها از بازار ایران هستند. همه ما و شما به خوبی می دانیم که مرغوب ترین و درجه یک ترین تن ماهی ها از نظر کیفیت و بسته بندی و مرغوبیت در ایران و در مدرن ترین کارخانه های ما طبق جدیدترین استاندارد های روز دنیا تولید می شوند و کیفیتی فوق العاده عالی را دارا می باشند. خرید تن ماهی از معتبرترین مراکز فروش به شما کمک می کند که یک برندی را خریداری کنید که جدای از قیمت مناسب بودن دارای کیفیتی بالا باشد. عمده خریداران برندهایتن ماهی رژیمیدر بازار های ایران بیشتر به دنبال خرید ارزان ترین تن ماهی ها هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها