بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۲۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

داشتن کسب و کار برای خودمان بهترین گزینه است برای رسیدن به پول زیاد چون وقتی کسب و کاری برای خودمان راه اندازی می کنیم بعد از آن می توانیم با خیال راحت در کار های دیگر سرمایه گذاری کنیم و هر روز پول روی پول بگذاریم که این جریان هیچ ارتباطی به سن و سال یا تحصیلات زیاد ندارد فقط باید هوشمندانه کار کرد که من با شروع کسب کارم در حوزه دستکش توانستم به موفقیت برسم.

دستکش صنعتی

اگر نگاهی به پیدایش دستکش صنعتی بیندازیم متوجه می شویم که فرم امروزی دستکش ها به قرن سیزدهم میلادی باز می گردد دستکش هایی که از جنس ابریشم بوده و برای تزیین آنها از مروارید و سوزن دوزی استفاده می کردند. تا چند قرن بعد دستکش ها برای بیان مقام و شخصیت مقامات به کار می رفتند و صرفا شخصیت های بلند پایه و خانواده سلطنتی از دستکش ها استفاده می کردند تا اینکه نهایتا در قرن چهاردهم میلادی دستکش ها به پوشش هایی عمومی تبدیل شدند.

البته با شروع قرن بیستم میلادی قوانین نیز تغییر کرد و رعایت ایمنی در انجام امور و حین کار از اولین اولویت های هر فردی در هنگام انجام مشاغل با خطرات بالا شناخته می شد در واقع با بالا رفتن رفتن تکنولوژی روش های تولیدی نیز تغییر کرد

دستکش معاینه

دستکش های نیتریل یکی از تعداد دستکش معاینه می باشد که در رنگ های متفاوت تولید میگردند که یکی از رنگ های که تولید میگردد نیتریل سز می باشد که از اکریل تهیه می گردد. این دستکش با ماده های تقویتی تقویت گردید است.

یکی از ویژگی ها خیلی عالی این دستکش مقاومت بالای دستکش سبز بوده که در برابر مواد شیمیای و پارگی از خودش نشان داده است و عدم ایجاد حساسیت در دست می باشد که این دستکش را از دستکش لاتکس مجزا کرده است و باعث خارش وسوزش دست نمی گردد و از دستکش های نیتریل در بخش های فراوانی استفاده می گردد.

دستکش نيتريل

حتما در اطرف شما افرادی هستند از بین فامیل یا دوستان نزدیک شما که از پوست حساس برخوردار باشند و نیاز مند دستکش نیتریل باشند و در شغل های همچون پزشک یا آرایگشر و یا تتو کا و نقاش ساختمانی وطراح های پرتره یا آشپز ها که به دلیل حساسیت بیماری و بهداشتی و یا حساسیت های پوستی مجبور به استفاده از دستکش می یاشند که میتوانید دستکش کار سیاه یا مکشی از شرکت آداس دنتیست را به انها پیشنهاد کنید.

چون در برابر مواد دهید تا بهترین نوع دستکش را خریداری کنند. از آن استفاده کنن تا دچار عفونت یا بیماری های پوستی نگردن و کارشناسان این شرکت جهت معرفی بهترین برند های بازاز و بهترین نوع دستکش یا تضمین بهترین کیفیت را به مشتری خواهند داد دستکش سیاه یکی از دستکش های بازار می باشد که میتوانید به این افراد معرفی کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها