بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد و زحمت کشید من با تلاش و پشتکار فراوان توانستم موانع را از سر راهم بردارم، و با ورود به عرصه تجارت در تولید انواع برگه ی میوه ها یکی از صادر کننده های موفق شوم.

برگ ترشک

یکی از سبزی های پر فایده ای که در مناطق گرم و معتدل کشورمان می روید برگ ترشک است که استفاده های زیادی دارد و دارای خواص درمانی می باشد، این محصول سرشار از خواص درمانی است و مصرف آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن توصیه می شود و با استفاده از آن می توان از انواع بیماری ها جلوگیری کرد.

این محصول به صورت تازه و خشک شده به فروش می رسد و از آن نیز عصاره و عرقیجات تولید می سود و به صورت بسته بندی و فله ای در بازار موجود است، در هنگام خرید این کالا باید به نکات زیادی توجه کنند تا بتوانند بهترین آن را خریداری کنید، یکی از این عوامل توجه به برند تولید کننده آن می باشد.

برگه قیسی

استفاده از انواع صیفی جات و میوه های ترش به صورت خشک شده برای تهیه انواع آش و سوپ های سنتی امری است که از دیرباز ادامه یافته با این حال برگه قیسی آفتابی نیز با تنوع قیمت و کیفیت به عنوان یک محصول پرمصرف برای پخت آشهای سنتی و محلی مورد استفاده بوده و طعم لذیذی را به محصول بخشیده است.

برگه قیسی همان‌طور که می دانید از برش دو قسمتی زردآلو و قیسی تشکیل می یابد به عبارتی برای عمل خشک کردن یا مصرف آن به صورت تر باید هسته گیری میوه انجام شود لذا در هسته گیری برش دو قسمتی می تواند منجر به خروج هسته شده و دو تکه تقریبا مساوی از گوشت محصول را در اختیار افراد قرار می دهد.

بسیاری از خریداران تردید زیادی درباره نوع قیسی و زردآلو را در برگه های موجود دارند به گونه ای که جهت مصارف در انتخاب بین این دو محصول با تردید بسیاری همراه هستند از این رو آگاهی از تفاوت بین این دو نوع محصول قبل از خرید برای افراد الزامی می باشد تا خریدی مناسب را برای آنان رقم بزند.

برگ زرد آلو

به همین دلیل برگ زردآلو به دلیل منبع پتاسیم، گردش و نتظیم خون بدن را به خوبی مدیریت می کند و اضافه کردن این خشکبار در میان وعده و لیست غذایی خود به شدت توصیه و پیشنهاد می شود.

کشور ایران به دلیل شرایط اقلیمی که دارد برگه زردآلو تازه و مرغوب را با بالاترین کیفیت و به صورت عمده کشت و پرورش می دهد که به دلیل متقاضیان زیاد این محصول، کارخانه و تولیدکننده های فراوانی در کشور تاسیس شد.

از این میوه ی تابستانی لذیذ علاوه بر خشکبار در دیگر محصولات و فروارده های غذایی می توان بهره مند شد. زردآلوهای خشک شده در بسیاری از بازارها از این محصول موجود است که اغلب افراد به صورت خشک شده همرا با آجیلهای دیگر برای پذیرایی یا میان وعده غذایی استفاده می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها