بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

بسیاری از واقع برایمان پیش می آید با دنیایی از ذوق و انرژی کسب و کاری را حتی با سرمایه فراوان راه اندازی می کنیم اما به نتیجه دلخواهی که می خواهیم نمی رسیم. اما من با شروع فعالیت جدیدم در حوزه ایزوگام با علی رغم اندک سرمایه ای که بکار گرفتم توانستم رونق خوبی در این کسب و کار داشته باشم و به درآمد میلیاردی برسم.

ایزوگام پلیمری

به هر میزانی که کیفیت مواد اولیه در ساخت ایزوگامها بهتر و بالاتر باشد محصول تولید شده مرغوب تر می باشد و ایزوگام پلیمری با قیمت خرید فروش مناسب در انواع گوناگون تک لایه، ایزوگامهای دولایه و نمونه های سه لایه تولید و به بازار عرضه می شوند.

به منظور بالابردن میزان دوام و طول عمر انواع مختلف ایزوگامها از نوعی قیر مخصوص پلیمری استفاده می نمایند به منظور جلوگیری از ایجاد رطوبت و نم در ساختمانها نوعی عایق به نام ایزوگامهای پلیمری بسیار پرکاربرد می باشد.

این نوع عایق معمولا از الیاف مصنوعی و نوعی قیر ساخته می شود که مانع از نفوذ هرگونه رطوبتی به قسمتهای زیرین می گردد این ایزوگام طرح دار با کمک گرما بر روی سطوح مختلف نصب می گردند در نتیجه مانع از نفوذ هرگونه رطوبتی به قسمتهای زیرین می شوند.

ایزوگام تک لایه

عایق کاری ساختمانها برای افزایش طول عمر آنها اهمیت زیادی دارد و باید گفت که در این زمینه پارامترهای متعددی مطرح می گردد و از لوازم خاصی استفاده می شود، چسب ایزوگام تک لایه در حال حاضر کارآمدترین نوع محصولات است که در نمونه های تک لایه طرح دارجدید و خوب عرضه می گردد و مشتریان می توانند در بازار شهرهای مختلف آنها را تهیه کنند.

در گذشته به منظور عایق کاری از کاه گل استفاده میشد که با یک پلاستیک ضخیم که روی پشت بام پهن میشد و این کاه گلها روی آن ریخته می شد عایق کاری اعمال می گردید، اما امروزه با پیشرفت علم ایزوگامها وارد بازار شده اند و به صورت تمیز و مرتب می توانند از نفوذ رطوبت به سقف و دیوار جلوگیری کنند.

ایزوگام دولایه

یکی از بهترین و پراستفاده ترین عایقهای رطوبتی ایزوگام است که محبوبیت زیادی دارد و در اشکال مختلفی تولید می شود، ایزوگام دو لایه، قیمت خرید و فروش متغیر و متفاوتی دارد چون این محصول دارای تنوع در مدل است و به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد هزینه های تولید و فیمتهای نهایی آن ثابت نخواهد بود. ایزوگام بدون دردسر سالها استفاده می شود و نصب راحتی دارد و اجرای آن نیز مقرون به صرفه است زیرا هزینه های اضافی را بعد از اجرا بر دوش صاحب خانه نمی گذارد.

همچنین وزن سبکی دارد و وزن اضافی بر روی ساختمان ایجاد نمی کند و در برابر ضربات و رفت و آمدها مقاومت دارد. ایزوگام بعد از اجرا به برف روبی نیازی ندارد و در برابر یخ بندان و گرمای بالا نیز مقاومت دارد که بعد از اجرا نیز درزبندی فوق العاده عالی را ایجاد می کند، همچنین در برابر اسیدها، اشعه خورشید و گازهای سمی نیز بادوام است که در صورت ایجاد مشکل در قسمتی از آن قابلیت ترمیم را دارد، به علاوه دوستدار محیط زیست می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها