بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

در این مقاله قصد داریم راه و روش رسیدن به آرزوهایت آسان تر شود، اما چگونه همانگونه که می دانید پارچه محصولی بسیار متنوع است که کاربردهایش روز به روز بیشتر می شود م شما می توانید یک کسب و کار ایده آل برای خودتان داشته باشید. توصیه می کنیم این چند نوع پارچه که در ادامه به آن می پردازیم را در ذهنتان بسپارید و برای شروع کسب و کارتان قطعا مفید خواهد بود.

پارچه متقال

متقال در گذشته به پارچه گفته میشد که از پنبه بافته شده است. اما امروزه در بازار پارچه متقال انواع موادی هم موجود است که از ترکیب پنبه و پلی استر تشکیل شده است. همچنین در بازار پارچه و نساجی به انواع پارچه خام که هیچگونه عملیات رنگرزی روی آنها صورت نگرفته نیز پارچه خام گفته می شود. پارچه متقال دارای استحکام خوبی است و جذب رطوبت بالایی دارد. این پارچه خنک است و به راحتی اتو می شود. متقال های پنبه ای از تار و پود پنبه تشکیل شده است که هر کارخانه بافندگی انواع متقال را با ضخامت و یا به اصطلاح گرماژ مختلفی تولید می نماید.

پارچه مازراتی

کرپ مازراتی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع پارچه های کرپ محسوب می شود. پارچه مازراتی با استفاده از نخ های تابدار و بهره گیری از فرایند شیمیایی ویژه ای تولید شده که ماحصل این روش، بافت منحصر، پرتراکم، ضخیم و بدون درز است. از ویژگی های اصلی این پارچه ها حالت چین بسیار کم و سطح دانه دانه ای برجسته می باشد که در فرآیند بافت پارچه ایجاد می شود. همین ویژگی ها موجب شده تا کرپ مازراتی از دیگر کرپ ها متمایز شود. این پارچه در طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود است که می توانید به سلیقه خودتان آن را خریداری کنید.

پارچه کجراه

پارچه کجراه از جمله پارچه های پر کاربرد و شناخته شده در بازار پارچه و پوشاک است که برای مواردی گوناگون کاربرد دارد. مشخصات انواع پارچه کجراه موجب تولید با تیراژ بسیار زیاد توسط کارخانجات نساجی و خرید فروش عمده آن‌ها در بازار شده است. امروزه مشاغل متعددی هستند که با مدل های گوناگون پارچه کجراه سر و کار دارند و به نحوی از پوشاک تهیه شده از این پارچه بهره می گیرند. تولیدی های پوشاک اغلب از این پارچه شناخت جزیی دارند و برای خرید پارچه کجراه باکیفیت بهتر است، اطلاعات دقیق‌تری از روند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها