بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰

با یک شغل راحت و بدون هیچ درد سری توانستم کسب و کار خود را رونق دهم و ثروت بالایی را جذب کنم. من با فعالیت در حوزه آجر به یک فرد موفق تبدیل شدم. حال قصد دارم شما را بیشتر با این حوزه آشنا کنم.

آجر نسوز شومینه

همچنین بسیار ارزان قیمت بوده و بهتر از انواع سنگ های ساختمانی گران در مجتمع های مسکونی می باشد که بهترین آجر نسوز شومینه کشور در اصفهان و در انواع آن با قیمت بی نظیر توسط تولیدکننده این محصول عرضه می‌شود و خریداران از طریق این سایت بسیار ارزان و راحت به این محصول دسترسی پیدا کرده و از آن برای کاربردهای مختلفی که دارد نهایت استفاده را خواهند برد. آجر نسوز اصفهان یکی از مهمترین مصالح ساختمانی تولید شده در کشور به شمار می‌رود که به دلیل کیفیت و زیبایی خاص آن بیشتر در نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و به همین ترتیب انواع شرایط جوی نامساعد خواننده برف و باران و یخ زدگی را تحمل کرده و کمترین تأثیر را از آن می بیند. آجر نسوز اصفهان یکی از بهترین آجرها برای ساخت و ساز بوده و نمای بسیار زیبایی را با آن می توان ایجاد کرد به خصوص این که در ترکیب با رنگ های مختلف با این آجر نما فوق العاده زیبا خواهد شد.

آجر نسوز سلیسی

می توان از این آجر ها در فر ها و کوره ها و هم چنین در نمای ساختمان ها استفاده نمود شما می توانید این آجر نسوز سلیسی را در کف تنور فر و یا کوره خود قرار داده و درجه حرارت تنور را بالا ببرید این آجر ها در برابر حرارت بسیار مقاوم می باشند و باعث زود تر داغ شدن تنور و کوره شما می شوند. در نتیجه شما می توانید با هزینه کافی یک نمای ساختمان و یا کف پوش آپارتمان خود را گرم و زیبا نمایید که علاوا بر زیبایی در برابر گرما مقاوم می باشند و امنیت ساختمان شما را بالا می برند و می توان با این آجر ها هر طرح و الگویی را بر روی نمای ساختمان پیاده کرد زیرا هیچ محدودیتی در سایز و نصب ندارند. همچنین طیف رنگی زیبایی را ایجاد بکنید و از هدر رفتن انرژی ها جلوگیری نمایید و با مدرن کردن این آجر ها باعث رابج شدن این نما ها در شهر ها شوید پس از ایتالیا که این نوع پخت لذیذ را به جا آورده اند ایران از دیگر کشور ها می باشد که این نوع پخت را بر پیتزا های خود استفاده می کنند و پیتزا های تنوری خوشمزه ای را می پزند.

آجر نسوز رستیک

آجر یکی از اجزای اصلی و جزو مصالح ساختمانی بوده که دارای انواع متفاوتی است، آجر نقش عظیمی در مقاوم سازی ساختمان ها بر عهده دارند و امروزه آجر نسوز رستیک یک موجود در کشور مورد استفاده قرار می گیرد، از طریق سایت های معتبر اینترنتی می توان آن ها را مورد شناسایی قرار داده و خریداری کرد، این روش خرید مناسب بوده و باعث می شود بهترین محصولات با قیمت اولیه خریداری شده و درب منزل تحویل داده شود. خرید آجر نسوز رستیک نما در ابعاد مختلف انجام می شود آجر نما توسط طراحان مختلف امروزه به تولید رسیدند و دارای زیبایی و تنوع بسیار زیادی هستند، شهر های زیادی وجود دارند که تولید کننده این محصولات هستند و انواع مختلف آجر ها را با توجه به مواد اولیه مرغوب تولید می کنند، آن ها دارای وزن سبکی هستند و در ابعاد مختلفی عرضه می گردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها