بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۲۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶

از کودکی به دنبال آن بودم که کسب و کار مخصوص خودم را داشته باشم اما به دلیل آن که در یک خانواده ی فقیر به دنیا آمده بودم توانایی مالی زیادی جهت راه اندازی آن نداشتم به همین دلیل به شدت از رسیدن به رویایی که داشتم ناامید شده بودم تا اینکه به توصیه یکی از دوستانم با پیاده سازی یک روش نوین توانستم در حوزه ی شیره جات و ظروف بدون سرمایه اولیه شغلی را ایجاد کنم و به درآمد بسیار بالایی برسم.

روغن موتور خودرو

مرکز فروش روغن موتور خودرو و بهترین برند های داخلی و خارجی و فروش روغن موتور به قیمت عمده و با مناسب ترین شرایط در سایت کاسپین اویل صورت می گیرد که شما می توانید به منظور اطلاع از شرایط با ما همراه باشید. روغن موتور یکی از عوامل مهم در عملکرد و طول عمر موتور و به عنوان یک روان کننده می باشد که مانع از پاره شدن قطعات فلزی خودرو می شود.

اصطکاک و گرما را کاهش می دهد و در عین حال به تمیز نگه داشتن موتور کمک می کند. بدون روغن موتور، موتور ماشین در عرض چند ثانیه خود را از بین می برد.

کالری شیره انگور

برخی از افراد امروز بر این باور هستند که شیره انگور قندش بالاست ما در این مقاله بسیار در رابطه با قند و کالری شیره انگور و فواید آن صحبت کرده‌ ایم.

یکی از فرآورده های میوه انگور شیره آن است که از همان شیره هم می توان مواد بسیار مقوی دیگری تهیه کرد. برای مثال معجونهایی که بسیار برای بدن مفید است را می توان با شیره انگور درست کرد ما اینجا تهیه این معجون را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید آن را در خانه تهیه کنید و برای فرزندانتان درست کنید.

کودکان دانش آموز تایم بسیاری را در مدرسه می گذراند و با فشارهای تحصیلی که از سمت دروس و امتحانات بسیاری از توان جسمی و روانی آنها از بین می رود و خانواده ها باید به این دقت داشته باشند که با تغذیه مناسب و مواد مغذی بدن فرزندان خود را از ویتامین و کلسیم تامین کنند تا آینده آنها به مشکل بر نخورد.

قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره

به دلیل نوسانات موجود در بازار، قیمت سرویس آکوپال 6 نفره سولار دامن گیر این نوسانات شده و قیمت معینی ندارد، البته ما همه روز این محصولات را با پائین ترین قیمت موجود در بازار و در عین حال حفظ کیفیت در سایت پیش رو بار گزاری می کنیم. در هنگام خرید این سرویس آرکوپال گل آبی باید به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه قصد داریم به برخی از این نکات اشاره کنیم:

در ابتداء باید به برند سازنده این ظروف توجه بسیاری کنید زیرا از آن جایی که این سرویس ها از رونق فروش خوبی برخوردار هستند برخی از افراد سودجو سعی دارند نمونه های فیک و بی کیفیت این ظروف را به جای نمونه های اصل آن به فروش برسانند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها