بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷

باید بدانید که انعطاف پذیری ذهنی به دلیل اینکه باعث پرداختن به ایده های مختلف و تعویض به موقع استراتژی کاری در مقاطع زمانی مختلف خواهد شد زمینه رسیدن به موفقیت و ثروت از طریق کسب و کار را فراهم خواهد کرد و در ادامه برخی حوزه هایی که نام برده ایم پتانسیل کافی برای پولسازی را دارا می باشند.

شغلهای جدید برای مغازه

با توجه به شرایط اقتصادی روز دنیا، شغلهای جدید برای مغازه که از درآمد کافی و مطلوب برای صاحبان آنها برخوردار باشد، کسب و کار مناسب تری به شمار می آید. هر چه کالا های فروشی مغازه داران جزو کالا های اساسی و حیاتی خریداران باشد، پایداری شغل تضمین بیشتری دارد و می توان گفت جزو کسب و کار های پر فروش و پر درآمد برای مالک آن به حساب می آید. برای انتخاب شغل مغازه داری خوب، توجه به شرایط جامعه و نیاز بازار نکته ای مهم و امری ضروری است.

اگر بخواهیم تحلیلی دقیق برای انتخاب شغل مناسب و پاسخگویی به این پرسش که " شغل مغازه داری چی خوبه؟ " داشته باشیم توجه به یک سری نکات بسیار مهم و ضروری است.

شرکتهای خریدار گیاهان دارویی

در این مقاله و جستار در رابطه با عرق اسطوخودوس و شرکتهای خریدار گیاهان دارویی مشابه آن که با طعمهای تلخ و به صورت تازه و سبز در اکثر نقاط ایران یافت می شود صحبت می کنیم در واقع اسطوخودوس یک نوع گیاه می باشد که از نظر طعم و دسته و طیف و نژاد جزء گیاهان تیره نعنایی محسوب می‌شود و دارای خواص و فواید زیادی برای بدن انسان می باشد.

ما در این مقاله سعی داریم به بخشی از آن اشاره کنیم چراکه مزایای اسطوخودوس به عنوان یک گیاه دارویی مفید و مثمر ثمر بسیار زیاد و فراوان بوده و طبیعتا نمی‌توان تمام این مزایا و کاربردها و خواصی را که برای بدن در جهت جلوگیری از بیماری و نیز درمان بیماری دارد را در یک مقاله جمع ‌بندی و احصا نمود طبیعتا ما در این مقاله به بخشی از مهمترین آنها که در خور توجه باشد اشاره می‌کنیم و از مزایای آن صحبت و گفتگو می نماییم.

شرایط نمایندگی فروشگاه بیسش

از دیلی مارکت می توان به عنوان یکی از مدرن ترین و فعال ترین فروشگاه های کشور نام برد که شرایط نمایندگی آن مشابه شرایط نمایندگی فروشگاه بیس است؛ این مجموعه همواره در تلاش بوده تا با متد های روز دنیا در زمینه بازاریابی و مدیریت فروشگاه هم گام و هم مسیر شود. این شرکت از سال نود و هشت فعالیت خود را در بازار کشور آغاز کرده است و به سرعت توانست با بازگشایی تعداد بسیار زیادی شعبه در مناطق مختلف کشور به نامی آشنا در این بخش تبدیل شود؛ از این رو هم چنان قصد دارد تا با اعطای نمایندگی دیلی مارکت به اشخاص مختلف بتواند به رفع نیاز مردم در سراسر کشور بپردازد. از مهم ترین اهداف راه اندازی کسب و کار این مجموعه وارد شدن به جمع بزرگ ترین شرکت ها در این زمینه است که با افق چشم اندازی که در برنامه هایشان جای گذاری شده است دور از انتظار نمی باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها