بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۲۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

با توجه به این ‌که قصد داشتم ثروت بالایی را بدست آورم با تحقیقاتی که انجام دادم متوجه شدم که محصول آهن یک محصول معرکه برای پول‌ سازی می ‌باشد. لذا در این مسیر فعالیت کردم و توانستم با ارائه محصولات با کیفیت بازار رقبا را بدست آورم و به‌ سرعت هرچه تمام ثروت را تجربه کردم.

آهن اسفنجی نی ریز

آهن اسفنجی نی ریز که از آن محصولاتی است، که در کارخانه نی ریز تولید می شود. این محصول به شیوه های مختلفی ساخته می شود، که کارخانه فولاد نی ریز بهترین شیوه تولید آن را در پیش گرفته است. از مهم ترین کاربردهای این محصول استفاده از آن در کوره های القائی است. این محصول در این کوره ها تا حدود 50% جایگزین قراضه ها می شود و از تحولات بزرگ در زمینه ریخته گری محصولات فولادی است. کارخانه فولاد نی ریز که در استان فارس احداث شده است، یکی از آن ها است. اگر نمی دانید از چه برندی خرید خود را انجام دهید، این کارخانه یکی از پیشنهادهای ما به شماست. با اینکه این مجتمع از پیشرفته ترین دستگاه های تولید، محصولات خود را تولید می کند، اما قیمت آن ها را بیشتر از چیزی که باید، افزایش نمی دهد و سود زیادی را برای خود در نظر نگرفته است.

آهن اسفنجی گل گهر

به طور ویژه قیمت فرآوریهای آهنی با توجه به عوامل زیاد می تواند متغیر باشد، آهن اسفنجی گل گهر یکی از محصولات آهنی پر استفاده در صنعتی فولاد و ذوب می باشد که با توجه به این موضوع به چند مورد از عوامل موثر در قیمت آهن اسفنجی پرداخته می شود. نوسانات اقتصادی و تزلزل در بازار فرآوریهای آهنی می تواند بر قیمت نهایی این محصول بسیار موثر باشد، کیفیت و کارخانه و به طور ویژه برند تولید کننده گندله آهن نیز از دیگر عوامل بر قیمت آن است. این در حالی است که قسمت کارخانه های معتبر به عنوان تولید و فرآوری کننده این محصول همواره بالاتر است، وزن محصول و تولید داخلی و خارجی بودن نیز می توانید بر قیمت این محصول تاثیر گذار باشد.

آهن پروفیل

آهن پروفیل از جمله محصولات آهنی است که در صنایعی مانند راه ‌سازی، ساختمان‌سازی و به ویژه در تولید در و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول آهنی به طور کلی بر اسا وزن، روش تولید و کاربرد تقسیم‌بندی‌های متفاوتی دارد که یک نوع دسته‌بندی به دو گروه پروفیل سبک و سنگین اشاره دارد، پروفیل سبک و سنگین هر دو در دو نوع باز، شامل مقاطع فولادی مانند تیرآهن، ناودانی، نبشی و میلگرد است و نوع بسته که می‌توان به قوطی، پروفیل و لوله اشاره کرد، ارائه می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها