بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۲۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

فرق بین کسب ‌و کارهای سنتی و امروزی در مسیری است که برای ثروتمند شدن انتخاب می ‌کنند، کسب ‌و کارهای سنتی نیاز به یک سرمایه بالایی برای راه ‌اندازی یک مغازه دارند اما در کسب ‌و کارهای امروزی امکان ایجاد یک کسب ‌و کار با سرمایه کم فراهم شده ‌است و من با استفاده از این روش توانستم بهتر از کسب ‌و کارهای سنتی عمل کنم و به‌ سرعت هرچه تمام ‌تر مشتریان زیادی را جلب کردم و به ثروت بالایی دست یافتم. در این ‌جا می ‌توانید حوزه عالی که من را به موفقیت رساند را بهتر بشناسید.

دستکش لاتکس حریر

دستکش لاتکس حریر در انواع با پودر و بدون پودر تولید و عرضه می شوند. علت استفاده از پودر در این نوع دستکش ها جلوگیری از به هم چسبیدگی می باشد که از نشاسته ذرت استفاده می شود. اما در صنعت حریربه دلیل ایجاد التهاب و آلرژی برخی افراد، استفاده از آن به شدت منع شده است. اما در صنعت حریر دستکش ها به صورت کاملا استریل شده بسته بندی می شوند. برای خرید دستکش یکبار مصرف حریر به برچسب (گرید پزشکی) روی آن توجه کنید. حالت کشسانی و سازگار بودن دستکش با سایز دست باعث شده تا کار برای پزشکان راحت تر باشد و به راحتی بتوانند اشیا کوچک را بردارند.

دستکش لاتکس جعبه ای

مشخصات دستکش لاتکس جعبه ای متفاوت است و در دو نوع پودری وبدون پودر در بازار و داروخانه ها موجود می باشد. این محصول در انواع سایز های اسمال، مدیوم، لارج و ایکس لارج در جعبه ها بسته بندی می شود. دستکش لاتکس جعبه ای در سه نوع نایلونی، نیتریل و وینیل تولید می شود. نوع نایلونی آن بسیار نازک بوده وغیر استریل می باشد.نوع نیتریل در مصارف پزشکی بسیار پر کاربرد می باشد و استریل می باشد. نوع وینیل آن نیز در مصارف پزشکی کاربرد دارد با این تفاوت که غیر حساسیت زا بوده وبرای افرادی که حساسیت آلرژیک دارند مناسب می باشد.

دستکش لاتکس دندانپزشکی

دستکش لاتکس دندانپزشکی یک بار مصرف که در دنداپز شکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد باعث شده است که پزشکان توسط آن بتوانند کارهای خود را به راحتی پیش ببرند زیرا باعث دور شدن دستان از آلودگی می شود و از بیماری ها افراد را به دور می کند. این محصول از لاستیک به وجود می آید و یک محصول طبیعی و خوب بشمار می آید. این دستکش به دلیل موادی که در آن به کار رفته است اگر در طولانی مدت در دست باشد مورد اسیب و ناراحتی دست نمی شود. یکی از مشخصات بارز دستکش لاتکس دندانپزشکی جنس آن می باشد که برای هر فردی مناسب می باشد و موجب حساسیت و مشکل نمی شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها