بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

درست با ورودم به عرصه تجارت و فعالیت در خصوص تولید و عرضه انواع صندل توانستم خود و خانواده خود را از زیر خط فقر بالا بکشم و در مدت کوتاهی فعالیت در این زمینه به ثروت کلانی دست یابم، شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با این صندل ها در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

صندل دخترانه پاشنه دار

صندل دخترانه پاشنه دار شاید یکی از محبوب ترین انواع کفش هایی باشد که مورد علاقه ی تمام سلیقه ها می باشد.

بسیاری از خانم ها حتی آن هایی که قد بلندی دارند، همواره علاقه ی خاصی به پوسیدن کفش های پاشنه بلند برای مهمانی ها و مجالس دارند.

صندل دخترانه یکی از محبوب ترین انواع کفش ها در بازار است که در مدل های تخت و پاشنه دار تولید و عرضه می شود اما شاید مدل های پاشنه دار از جذابیت بیشتری برخوردار باشند.

استفاده از این نوع کفش ها به دلیل جذابی خاصی که دارد همواره مورد علاقه ی خانم می باشد به همین دلیل تولید کنندگان نیز با در نظر گرفتن تمام سلیقه ها، انواع مختلفی از این کفش ها را عرضه می نمایند.

صندل دخترانه لژدار

صندل دخترانه لژدار از جمله زیباترین پاپوش ها برای خانم هاست که بیشتر در منزل و مجالس عروسی مورد استفاده قرار می گیرد.

در فصول گرم سال که نمی توان از کفش های اسپرت و پوتین استفاده نمود بهترین گزینه صندل دخترانه لژدار می باشد.

گاهی افراد در مسافرت ها به علت گرمی هوا یا اینکه حس خستگی زیادی که کفش به پا می دهد از صندل استفاده می کنند.

خوبی این صندل ها این است که دارای لژ می باشند و برای افرادی که قد بلندی ندارند بهترین گزینه است.

صندل دخترانه مشکی

صندل دخترانه مشکی به دلیل جذابیت خاص آن در میان دختران عزیز بسیار محبوب است و می‌ توان از آن در مجالس گوناگون استفاده نمود.

صندل دخترانه مشکی از زیبایی خاصی برخوردار است و معمولاً دختران و بانوان عزیز از آن در مراسم‌ ها و دورهمی های خود استفاده می کنند که به علت دارا بودن رنگ مشکی جذابیت خیره کننده‌ ای دارد.

این صندل ها به دلیل طراحی های خاص آن امکان هماهنگ کردن با لباس های مختلف را دارد و پوشیدن آن ها می‌ تواند جذابیت استایل دختران عزیز شما را دو چندان کند.

وقتی از صندل صحبت می‌ کنیم باید بدانید که این محصول تنها به یک مدل محدود نمی شود و تولید کنندگان در تلاش بوده اند متناسب با نیاز افراد نمونه های مختلف آن را عرضه کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها