بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

چاقو زنجان یکی از محصولاتی است که به علت تیزی و جنس خوبی که دارد نه تنها در ایران بلکه در سایر کشور های دیگر نیز معروف است به همین دلیل بنده تصمیم گرفتم تا با تولید و عرضه این محصول وارد تجارت آن شوم و به این ترتیب توانستم خطر فقیری را از خود دور کنم و ثروتمند شوم.

چاقو زنجان حیدری

چاقو زنجان حیدری دارای سایزبندی است و قیمت آن بر همین اساس تعیین می شود، مشخصات فنی این محصول را در ادامه توضیح داده ایم.

ذبح کردن حیوانات حلال گوشت و جدا کردن پوست آن ها نیازمند استفاده از نوع خاصی چاقو است که این محصول باید بسیار تیز و برنده باشد.

چاقو زنجان قصابی بهترین انتخاب در این زمینه خواهد بود که این مدل قابلیت استفاده در خانه، فروشگاه و حتی کشتارگاه های بزرگ را هم دارد.

چاقو زنجان قصابی به ابزاری گفته می شود که لبه های تیغه آن بسیار تیز بوده و این محصول امکان برش عمیق داخل گوشت را به خوبی میسر می کند.

مدل های درجه یک از چاقو زنجان قصابی به دست استادکاران ماهر و بدون قالب زنی ماشینی ساخته می شوند.

چاقو زنجان تاشو

چاقو زنجان تاشو جیبی براساس کیفیت دارای قیمت متفاوتی خواهد بود، در مطلب پیش رو درباره مشخصات اصلی آن توضیحاتی ارائه شده است.

چاقو از جمله ابزارهای کاربردی است و این محصول به طور گسترده ای در موارد خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون شک یکی از پرکاربردترین انواع چاقوها، چاقو زنجان جیبی است که این محصول به دلیل سایز کوچک و حمل آسانی که دارد، در امور طبیعت گردی هم کاربرد خواهد داشت.

موارد مصرف چاقو زنجان جیبی می تواند بسیار گسترده باشد و تنوع در طراحی این محصول کمک کرده است در موقعیت های متفاوتی به کار گرفته شود.

کوهنوردان، شکارچیان، باغبان ها و غیره از جمله استفاده کنندگان دائم چاقو زنجان جیبی هستند و این افراد هر کجا بروند چاقوی کوچک خود را در جیب دارند.

چاقو زنجان جیبی

چاقو زنجان جیبی اصل یکی از بهترین و تیز ترین چاقوها می باشد و علاقه مندان زیادی دارد، برای اطلاع از این چاقو با ما همراه باشید.

هر شهری سوغات مخصوص به خود را دارد، محال است به زنجان سفر کرده و در این شهر فروشگاه های بزرگ یا کوچک عرضه انواع چاقو را مشاهده نکنید.

هنر چاقو سازی در زنجان از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است و ساخت این ابزار کاربردی در این شهر بالغ بر چند صد سال قدمت دارد.

چاقو زنجان اصل از کیفیت بالایی در طراحی و ساخت برخوردار است و این محصول به خوبی توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند.

با وجود سرازیر شدن کالاهای چینی از جمله انواع چاقو به بازار، هنوز هم چاقو اصل زنجان انتخاب اول مشتریان برای تهیه این نوع ابزار است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها