بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۲۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

کارآفرین موفق بودن ممکن است به معنای ثروت بسیار باشد. اما ثروت زیاد، مسئولیت زیادی به همراه دارد. من از کودکی آرزو داشتم یک کارآفرین موفق و نمونه بشوم اما چون در یک خانواده ی فقیر به دنیا آمدم تصورمی کردم هیچ گاه نمی توانم به این جایگاه برسم تا اینکه یکی از دوستانم یک کسب و کار پرسود را به من معرفی که با پول مشتری راه اندازی می شد، من نیز این فرصت استفاده کردم و حرفه را در حوزه سیم راه اندازی کردم و در حال حاضر به یک فرد میلیاردر تبدیل شده ام.

شال توربان

شال توربان، یکی از پر کاربرد ترین شال ها در جهان می باشد که با استفاده از آن نیاز نیست که از یقه حجاب برای پوشش گردن خود استفاده نمایید. از شال توربان می توانید در مجالس و مهمانی ها هم استفاده کنید و در هنگام استفاده، می توانید رنگ آن را با لیاس خود ست کنید زیرا باعث می شود جلوه ی زیبایی به شما بدهد. شما می توانید در عقد و مراسم نامزدی از این شال استفاده کنید و به همراه زیورآلات، استایل خود را جذاب کنید و همچنین این شال برای افرادی که می خواهند حجاب و پوشش کاملی داشته باشند، مناسب می باشد.

قیمت شال توربان با توجه به جنس، سایز، طرح و غیره متفاوت می باشد.

شال تی تی

شال تی تی یکی از بهترین برند هایی است که همیشه شال های با کیفیت به همراه قیمت مناسب تولید می کند و طرفداران زیادی دارد. از جمله پوشش های اصلی و مهم در کشور ما استفاده از شال می باشد که شال تی تی بر اساس نیاز بانوان، به تولید شال های جذاب و با کیفیت در سایز های متفاوت پرداخته است.

شال های تی تی یکی از محبوبت ترین برند های موجود در بازار ایران می باشد، مهم ترین دلیل محبوبیت این شال های جذاب، کیفیت بی نظیر و تنوع آن ها می باشد. این شال های خوش دوخت و زیبا علاوه بر این که مناسب مراسم های رسمی و مهمانی ها می باشند، برای استفاده روزانه هم گزینه ی بسیار مناسبی محسوب می شوند.

شال حریر اشکی

شال حریر اشکی یکی از انواع شال های زیبا و خنک است که ایستایی خوبی بر روی سر دارد و در رنگ های متنوع موجود می باشد. امروزه شال حریر اشکی، از جمله اکسسوری های زیبا در صنعت مد و پوشاک خانم ها هستند که طرفداران خاص خود را دارند. این روسری های نازک و سبک در قواره های متنوع موجود هستند و در طیف های رنگی زیبا، می توانند سلیقه های مختلف را پوشش دهند.

شال حریر اشکی از جمله شال های خنک و مناسب فصل های بهار و تابستان است که برای استفاده روزمره و همچنین مهمانی ها و مجالس کاربرد دارد. این شال، نیازی به اتوکشی ندارد، ولی در صورت نیاز باید در دمای پایین اتوکشی شود. جنس پارچه شال حریر اشکی به صورتی است که رنگ آن ثابت بوده و مدت زیادی قابل استفاده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها