بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۲۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

امروزه اغلب افراد در پی شغل مورد علاقه خود می باشند به طوری که پیدا کردن شغل مورد علاقه و پر درآمد تبدیل به آرزوی هر فردی شده است که البته من به این امر دست پیدا نمودم شغل مورد علاقم که عامل میلیاردر شدن من بود تجارت رشته بود که حاشیه سود بسیار بالایی داشت.

رشته سوپ سمیرا

لازم به ذکر است رشته سوپ سمیرا از محصولات تهیه شده از آرد و غلات است که از محبوبیت زیادی برخوردار است که در این مطلب به طور مفصل درباره این محصول صحبت می کنیم.

رشته سوپ سمیرا یکی از مواد غذایی است که از غلاتی همانند گندم و جو تهیه شده و سرشار از کربوهیدارت و غنی از مواد معدنی بسیاری همانند ویتامین ب است.

رشته های سوپ به دلیل بافت سبک و ظرافت قطر آن باعث خوشمزه شدن غذا هایی همچون انواع سوپ ها شده و به عنوان رشته پلویی نیز استفاده می شود.

در واقع این محصول یک فراورده حاصل از خمیر آرد بوده که امروزه هم به عنوان رشته سوپ و هم شکل مدرن تر آن به عنوان نودل و ورمیشل استفاده می شود.

شما می توانید با استفاده از رشته های سوپ در غذا علاوه بر بهره بردن از طعم و مزه دلپذیر آن از خواص بی نهایت آن برای سلامتی خود نیز بهره مند شوید.

رشته پلویی سنتی

رشته پلویی سنتی دارای ارزش غذایی زیادی می باشد و برای انسان خواص و فواید زیادی دارد که قصد داریم در ادامه به بررسی این محصول بپردازیم.

رشته پلویی سنتی یکی از مواد غذایی سنتی در ایران است که از ترکیب آرد گندم همراه آب و نمک پس از انجام مراحلی آماده می شود.

همچنین از رشته های آش بسیار نازک تر است و برای طعم بهتر آن را خشک می کنند و سپس بو می دهند.

رشته های پلویی سنتی از آرد گندم سنتی نیز تولید می شود که از فواید آن کامل بودن آرد در زمان آسیاب کردن گندم است.

در روش سنتی با آسیاب های سنگی گندم را به آرد تبدیل می کنند و سبوس و دیگر ترکیبات آرد از آن جدا نمی شود و بسیار سالم است.

رشته های پلویی سنتی بدون هیچ ماده افزودنی به این آرد و این نوع رشته تولید می شوند و به همین دلیل مفید هستند.

رشته آش جهان

توجه داشته باشید رشته آش جهان یکی از بهترین و با کیفیت ترین رشته های موجود در بازار است که می تواند طعم دلچسبی به آش رشته شما بدهد.

برای تهیه آش خوشمزه استفاده از رشته آشی جهان می تواند خیال شما را بابت یک آیتم مهم در طعم آش راحت کند.

برای این که طعم آشی که می پزید برای همه دلچسب باشد، باید حتما رشته آشی را تهیه کنید که از کیفیت و طعم آن اطمینان داشته باشید.

رشته آش نباید آنقدر نازک باشد که اصلا در آش به چشم نیاید، نباید هم آنقدر درشت باشد که تمام محتوای آش را به خود اختصاص دهد.

با تمامی این تفاسیر، اگر به دنبال بهترین رشته آش هستید، ما به شما رشته آشی جهان را پیشنهاد می کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها