بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۲۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

اگر شما می خواهید در کسب و کار خود به موفقیت و ثروت برسید باید این را بدانید که ذهنیت مشتریان شما چگونه است. اکثر افراد اینگونه فکر میکنند که چه جوراب و یا چه سهام، من دوست دارم کالاهایی با کیفیت را که علامت گذاری شده است خریداری کنم. وقتی بتوانید از ذهنیت مشتریان خود آگاهی پیدا کنید، می توانید به آسانی در کسب و کار خود به ثروت برسید.

شوینده لافارر

شوینده صورت لافارر از بهترین شوینده هاست که قیمت آن نسب به کیفیت آن مناسب می باشد و استفاده از آن برای پوست بسیار مفید است.

استفاده از شوینده لافارر برای پوست صورت یکی از ضروری ترین موارد در روتین پوستی هر شخصی می باشد. اگر به طور مداوم و منظم استفاده شود باعث سلامت پوست شما خواهد شد.

شوینده صورت در سطح پوست از آلودگی ها و باکتری ها را از بین می برد و به این نحو پوست شما را تمیز کرده و با تنظیم ترشح چربی پوست شما را از مشکلاتی از قبیل جوش دور می کند.

اگر برای پوست خود ارزش قائل هستید حتماً در مواقع نیاز از شوینده مناسب پوست خود استفاده کنید. از بهترین مارک های شوینده موجود در بازار می توان به شوینده صورت لافارر اشاره کرد.

شوینده لاروش پوزای

شوینده صورت لاروش پوزای جز شوینده های بسیار محبوب بوده که مناسب برای پوست چرب و مختلط خشک و معمولی می‌باشد و دارای مشخصات و ویژگی هایی است که باعث شده افراد توجه ویژه ‌ای به آن نشان دهند.

از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد این شوینده لاروش پوزای، پوست را عمیقا پاکسازی می کند و متناسب با هر پوستی تولید گردیده است.

فاقد مواد حساسیت زا و جوش زا است. غلظت ژل شستشو بالا است و یک محصول به صرفه می باشد.

خاصیت اصلی این ژل التیام بخش بوده و به علت اکسیدان های فراوان که دارد ناخالصی های اضافه پوست را به خوبی از بین می برد.

جالب است بدانید که کشور تولید کننده این محصول فرانسه است که فرانسه همواره بهترین برند های آرایشی و بهداشتی را تولید می کند که در کل جهان مشهور هستند و مصرف کنندگان زیادی دارد.

شوینده لدورا

چند مورد از مشخصات شوینده لدورا شوینده عمقی برای پاکسازی پوست آنتی باکتریال و ضد التهاب می باشد همچنین باعث جوانسازی پوست می شود چون نقش مهمی در کلاژن سازی پوست دارد.

برای پاکسازی پوست از آلودگی ها آرایش می توان از شوینده لدورا استفاده کرد که برای انواع پوست ها مناسب می باشد و با خیال راحت می توان از این محصول آرایشی و بهداشتی استفاده کرد.

برای خرید شوینده لدورا می توان به فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره در سراسر کشور مراجعه کرد که قیمت ها خیلی مناسب و مقرون به صرفه می باشد. خرید این محصول را به صورت آنلاین می توان انجام داد که خیلی راحت و کم هزینه می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها