بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
درگذشته، جنس بیشتر پالت‌ها از چوب بود، اما به‌مرور پالت‌ها از جنس‌های دیگری مانند پلاستیک و فلز نیز ساخته شدند. شاید بتوان پرکاربردترین نوع پالت را باکس‌های فلزی دانست.

درگذشته، جنس بیشتر پالت‌ها از چوب بود، اما به‌مرور پالت‌ها از جنس‌های دیگری مانند پلاستیک و فلز نیز ساخته شدند. شاید بتوان پرکاربردترین نوع پالت را باکس‌های فلزی دانست. جنس پالت فلزی از آلومینیوم و آهن است که در بسیاری از صنایع از این نوع پالت استفاده می‌شود. این پالت‌ها ابزاری عالی جهت نظم‌دهی به فضای انبار هستند و حمل‌ونقل محصولات را راحت‌تر می‌کنند.

آذین طرح سازه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پالت فلزی است که می‌توانید پالت دلخواه خود را سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن، سفارش خود را باکیفیتی قابل‌ملاحظه دریافت کنید. با ما همراه باشید تا دربارهٔ پالت‌های فلزی بیشتر بدانید.

پالت فلزی خرید

انواع باکس فلزی و کاربردهای آن‌ها

به دلیل کاربرد زیادی که باکس پالت‌های فلزی دارند، آن‌ها را با جنس‌های مختلف و در طرح‌ها و اندازه‌های متفاوت تولید می‌کنند. پرکاربردترین ابعاد تولید پالت‌های فلزی، 120 در 100، 130 در 110 و 120 در 80 است. بااین‌حال اگر طرح و اندازهٔ خاصی مدنظر دارید، با مشاوران ما در بخش پشتیبانی گروه تولیدی آذین طرح سازه تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید. در زمان ثبت سفارش، کارایی مدنظر خود را برای همکاران ما شرح دهید تا مناسب‌ترین و بادوام‌ترین جنس پالت فلزی برای شما در نظر گرفته شود.

باکس‌های فلزی انواعی دارند که آشنایی با آن‌ها می‌تواند روند انتخاب را برای شما راحت‌تر کند:

  • پالت مسطح

همان‌طور که از نام این پالت‌ها مشخص است، دیواره ندارند و با نام پالت تخت نیز شناخته می‌شوند. این پالت‌ها به دلیل نداشتن دیواره، نسبت به سایر پالت‌های فلزی کاربرد کمتری دارند.

  • باکس پالت

یکی از پرکاربردترین نوع پالت‌های فلزی، باکس پالت فلزی است. این پالت‌ها با داشتن دیواره تبدیل به ابزاری پرکاربرد شده‌اند. از آن‌ها جهت نظم‌دهی فضای انبارها و استفاده بهینه از فضا استفاده می‌شود. این باکس‌ها برای حمل و نگه‌داری محصولاتی که شکل هندسی مشخصی ندارند فوق‌العاده است.

  • باکس‌های تاشو

یکی از جدیدترین نوع پالت‌های فلزی، پالت تاشو است که به آن پالت لولایی نیز می‌گویند. دیواره‌های این پالت قابلیت تاشدن دارند. این ویژگی در زمان‌هایی که هیچ استفاده‌ای از پالت نمی‌شود بسیار کارآمد است. با بستن دیوارها، پالت فلزی فضای کمتری اشغال می‌کند و نگه‌داری از آن راحت‌تر است.

  • پالت‌های نرده‌ای

مستحکم‌ترین نوع پالت باکس فلزی، پالت‌های نرده‌ای است که از پروفیل ساخته می‌شود. نرده‌های این پالت‌ها به شکل افقی یا عمودی در دیوارهای باکس قرار می‌گیرند. اگر نوع کار شما نیاز به تحمل فشار و نیروی زیادی دارد، این باکس‌ها بهترین انتخاب هستند.

  • باکس‌های توری

اگر برای نظم‌دهی فضای خود احتیاج به پالت دارید، پالت‌های فلزی توری مناسب‌ترین گزینه هستند. جنس این پالت‌ها از مش یا توری‌های فولادی است.

  • پالت گالوانیزه

این نمونه از پالت‌ها را بیشتر در سردخانه‌ها می‌بینیم. انتخاب پالت‌های گالوانیزه برای محیط‌هایی که با رطوبت سروکار زیادی دارند، بسیار مناسب است. اگر محیط کاری شما به‌نوعی است که مرتباً باید شستشو انجام دهید، این پالت‌ها را خریداری کنید.

  • پالت آلومینیومی

پالت‌های آلومینیومی به دلیل شکل‌پذیری و ظاهر زیبایی‌ای که دارند، در بیشتر صنایع استفاده می‌شوند، اما اگر میزان مقاومت پالت‌ها برای شما مهم است، این پالت‌ها برای شما مناسب نیستند.

پالت فلزی مخصوص

مزایای استفاده از پالت فلزی

  • پالت‌های فلزی طرح و ابعاد مشخصی ندارند و این یک ویژگی مثبت آن‌ها به شمار می‌رود، چراکه به‌راحتی می‌توانید باکس پالت خود را سفارشی‌سازی کنید و با ابعاد و طرح موردنظر خود این باکس‌ها را بسازید.
  • یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از باکس فلزی، نظافت آسان است. با توجه به جنس این پالت‌ها، تمیز کردن آن‌ها آسان است و وقت زیادی نمی‌خواهد، به همین دلیل این نوع باکس‌ها بیشتر در آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها کاربرد دارد.
  • استفاده از پالت‌های فلزی در صنایعی که وسایل سنگین دارند بسیار کاربردی است. به دلیل استفاده از فلز در طراحی این پالت‌ها، میزان مقاومت آن‌ها در برابر شکستگی بسیار زیاد است.
  • این پالت‌ها عایق‌های خوبی در برابر رطوبت و گرما هستند و در شوک‌های دمایی بسیار مقاومت دارند.
  • طول عمر پالت‌های فلزی بالاست و با یک‌بار خرید کردن می‌توانید مدت‌های زیادی از این پالت‌ها استفاده کنید، بنابراین بسیار مناسب و اقتصادی هستند.
  • میزان تحمل بار پالت‌های فلزی بسیار زیاد است. این پالت‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بیشترین میزان تحمل بار از بین انواع پالت‌ها را دارند. بستگی به نوع و ابعاد پالت تا 3000 کیلوگرم توان تحمل بار دارند و این یک مزیت عالی برای کسب‌وکارهایی است که برای نگه‌داری و جابه‌جایی محصولات خود نیاز به تحمل توانی بالایی دارند.

مقایسهٔ پالت فلزی با دیگر پالت‌ها

علاوه‌بر پالت‌های فلزی، پالت‌های چوبی و پلاستیکی نیز در بازار یافت می‌شوند که کارایی آن‌ها کمتر از باکس پالت فلزی است، چراکه پالت‌های چوبی و پلاستیکی استحکام و تحمل وزن بالا را ندارند و بیشتر در مواقعی استفاده می‌شوند که انبار نیاز به نظم‌دهی داشته باشد. برخلاف باکس پالت‌های پلاستیکی و چوبی، باکس‌های فلزی قابلیت تعمیر دارند و در صورت آسیب دیدن به‌راحتی تعمیرات آن‌ها انجام می‌شود و دوباره به چرخهٔ کار برمی‌گردند.

یکی دیگر از دلایلی که باکس‌های فلزی کاربردی‌تر هستند، این است که این باکس‌ها برخلاف نمونه‌های چوبی و پلاستیکی، در برابر آتش‌سوزی مقاوم هستند. به‌علاوه این باکس‌ها به‌ مرور‌زمان دچار خوردگی نمی‌شوند و به مدت طولانی‌تری قابل‌استفاده هستند. البته باکس پالت‌های فلزی در مقایسه با چوبی و پلاستیکی، قیمت بیشتری دارند اما با توجه به کارایی و دوام آن‌ها، توجیه اقتصادی دارند.

 سؤالات متداول

  1. از کجا می‌توانم باکس پالت فلزی تهیه کنم؟

جهت خرید انواع باکس پالت می‌توانید به سایت اینترنتی آذین طرح سازه مراجعه کنید و مناسب‌ترین نوع آن را با توجه به کارایی موردنظر خود پیدا کنید. درصورتی‌که مدل مدنظر خود را پیدا نکردید، از طریق تماس با کارشناسان ما پالت فلزی خود را سفارشی‌سازی کنید.

  1. هزینهٔ خرید باکس فلزی چقدر است؟

هزینهٔ خرید باکس فلزی به عواملی مانند جنس فلز، ابعاد و طرح بستگی دارد. جهت اطلاع از قیمت‌ها به سایت اینترنتی ما مراجعه فرمایید.

  1. آیا امکان تعمیر باکس فلزی وجود دارد؟

بله. درصورتی‌که آسیب‌دیدگی شدید نباشد، امکان تعمیر وجود دارد.

قیمت پالت فلزی

سخن پایانی

باکس‌های فلزی یکی از پرکاربردترین ابزارها جهت نگه‌داری و حمل کالاها هستند. این باکس‌ها به دلیل تنوع در طراحی و ابعاد، نسبت به سایر پالت‌ها پرطرفدارتر هستند. جنس پالت‌های فلزی از آهن، ورق گالوانیزه و فولاد است که باعث استحکام بالای پالت‌ها می‌شود. به نظر شما کدام مدل پالت فلزی کاربردی‌تر است؟

برچسب ها: تدبير24 ، پالت فلزي
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها