بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
بهترین نوع فنس برای باغ:
با توجه به شلوغی بیش از حد، مشکلات آلودگی هوا و خستگی زندگی روزمره در شهر ها و بخصوص تهران، شاید شما هم به فکر خرید زمین یا باغی در اطراف شهر افتاده باشید. یا حتی در حال حاضر ملکی را خریدید و حال قصد دارید بهترین نوع فنس را برای محافظت از باغ خود انتخاب کنید. در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین نوع فنس برای باغ آشنا کنیم تا خرید مطمئنی را با کمترین ریسک داشته باشید.

فنس یا توری حصاری؟

توری حصاری از 9 حرف و فنس از 3 حرف تشکیل شده و به همین خاطر است که نام فنس را بیشتر از توری حصاری می شنویم و به آن عادت داریم. در اصل فنس همان توری حصاری است که مصارف گوناگونی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· حصارکشی و محافظت از زمین های کشاورزی، باغ و املاک خصوصی

· جلوگیری از سقوط سنگ در کوهستان ها

· محیط کارخانه های صنعتی

· زمین های ورزشی

· و ...

به طور کلی هر جایی که نیاز باشد محیط را تفکیک و جداسازی کنیم، فنس گزینه ای ایده آل است. در ادامه به بررسی انواع فنس باغی می پردازیم:

انواع فنس برای دور باغ

· فنس گالوانیزه گرم

احتمالا بهترین گزینه ای که برای حصارکشی اطراف باغ شخصی خود با قیمت مقرون به صرفه و البته محافظت بالا می توانید پیدا کنید، فنس با روکش گالوانیزه گرم است. حتما توجه کنید بخصوص اگر محیط باغ شما در مناطقی با آب و هوای گرم و مرطوب است، به سمت گالوانیزه سرد نروید چراکه مقاومتی که نوع گرم دارد، به هیچ وجه گالوانیزاسیون به روش سرد نخواهد داشت.

· فنس مفتول سیاه

مفتول سیاه در واقع همان توری است که مورد پردازش و گالوانیزه کردن قرار نگرفته است. خرید این نوع فنس به دلیل مقاومت پایین آن در برابر رطوبت آنچنان توصیه نمی گردد.

· توری حصاری PVC

در واقع بهترین انتخابی که می توانید هم زیبایی و هم مقاومت بالا را از آن دریافت کنید، خرید توری حصاری PVC است. روکش پی وی سی راه نفوذ رطوبت به درون مفتول را می بندد و از این طریق، می تواند تا سالیان سال از ویلا یا باغ شما محافظت کند.

مزایای انتخاب فنس برای دور باغ


· مقرون به صرفه

فنس یا توری حصاری نسبت به نرده کشی چوبی و یا دیوارکشی چه از نظر هزینه راه اندازی و چه تعمیرات و نگهداری بسیار مقرون به صرفه تر است.

· تعمیر و نگهداری کمتر

احتمالا بار ها شده که از کنار باغی گذر کنید و متوجه پوسیدگی و زنگ زدگی زیاد روی بدنه توری حصاری شوید اما توجه داشته باشید که این در واقع زمان زیادی طول می کشد تا اتفاق بیفتد و خوشبختانه، سازندگان قبلاً به این موضوع پرداخته اند و درک می کنند که قرار گرفتن مداوم در معرض رطوبت می تواند فلز را در دراز مدت فرسوده کند.

به همین علت همواره توصیه می کنیم برای اینکه درگیری نگهداری در دراز مدت کاهش یابد، حتما از دو نوع گالوانیزه یا PVC استفاده کنید.

· نصب آسان تر

حتی اگر نخواهید از یک فرد متخصص در زمینه صنایع مفتولی برای نصب حصار اطراف باغ خود کمک بگیرید، به راحتی با یک جستجوی ساده می توانید نحوه قرارگیری پایه فنس و سپس فنس کشی را یاد گرفته و آن را به آسانی نصب کنید.

اما مسلما نصب نرده های چوبی و دیوارکشی نیاز به مهارت و البته زحمت زیادی دارد.

· همه کاره!

توری حصاری به طرز باورنکردنی در هر مکان تجاری و مسکونی استفاده می شوند. شما می توانید آنها را در حیاط جلویی، زمین های ورزشی، محیط دور استخر و مکان های دیگر نصب کنید و اگر از فنس هایی با روکش PVC استفاده کنید، می توانید رنگی را انتخاب کنید که با خانه شما مطابقت داشته باشد.

معایب انتخاب فنس برای دور باغ


· حریم خصوصی ضعیف

هر میزان از مزایای فنس کشی اطراف باغ بگوییم، در نهایت باید این مورد را در نظر بگیریم که چشمه های میان مفتول های فنس فضاهای خالی هستند که حریم خصوصی شما را تامین نمی کنند. برای حل این مشکل اما می توانید از انواع فنس چمنی استفاده کنید تا محیط داخل باغ از بیرون قابل مشاهده نباشد.

· امنیت نه چندان بالا

فنس های نصب شده بالاتر از 1.5 متر در مناطق تولیدی و صنعتی رایج است. شرکت ها و کارخانه جات معمولاً برای امنیت بیشتر روی فنس را با سیم خاردار پر می کنند. با این حال، نباید این حد از تامین امنیت را به عنوان چیزی که می توانید به عنوان حصار امنیتی مسکونی استفاده کنید، اشتباه بگیرید.

در مورد مناطق مسکونی و بخصوص باغ ها حتما توجه کنید که از طریق سیم خاردار و پایه فنس های بلند، امنیت خوبی را برای محیط خود در نظر بگیرید.

· زیاد جذاب نیستند!

مسلما تصویر مزرعه ای که به نرده های چوبی رنگ شده زیبا محاصره شده نسبت به مفتول سیاه آهنی جذاب تر است. البته همانطور که گفتیم، نرده فنس فلزی با روکش وینیل جذابیت را به همراه رنگ های مختلف به ارمغان می آورد.

· ارزش ملک را چندان افزایش نمی دهد!

افزایش ارزش ملک بر اساس حصار دور آن در صورتی که به زیبایی بیشتر کمک کند می تواند اتفاق بیفتد اما اگر فنس کشی شما مقرون به صرفه باشد نمی توان انتظار زیبایی زیادی از آن داشت و صرفا حصاری در اطراف باغ برای ملک می ماند که قیمت ملک را در نهایت افزایش نخواهد داد.

آهنیتو، خریدی مطمئن با قیمت استثنایی


گروه صنایع مفتولی آهنیتو به عنوان مشاور، تولید کننده و توزیع کننده انواع حصار و توری فلزی آماده ارائه محصولات خود به مشتریان در سراسر ایران بخصوص کلانشهر تهران می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز انواع توری و صنایع مفتولی، می توانید با شماره های 09123935804 (آقای کرمی)، 09121214472 (آقای نوروزی) و یا موارد پایین تماس حاصل نمایید:

· 02166133854

· 02166303560

آهنیتو واقع در بازار آهن شادآباد تهران است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها