بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۲۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹


این روزها به دلیل شرایط اقتصادی قیمت خانه‌ها روز به روز در حال افزایش است. به‌خاطر همین بسیاری از افراد اجاره نشین مجبور هستند، هر ساله جابه‌جا شوند. اما برای این جابه‌جایی‌ها نیازمند باربری‌های امنی هستند، تا در سریع‌ترین زمان و امن‌ترین حالت ممکن بار خود را از خانه قبلی به خانه بعدی جابه‌جا کنند. برای همین باربری سروبار بهترین راه حل را برای باربری امن و سریع در سراسر تهران فراهم کرده است. برای مثال می‌توان از باربری در محله‌های باربری آزادی، باربری چیتگر، باربری جردن، باربری گیشا باربری سرو بار نام برد.

باربری سرو بار چه خدماتی را به مردم ارائه می‌دهد؟

این باربری در زمینه انتقال، جابه‌جایی و بسته‌بندی کالاهای مختلف فعالیت دارد و علاوه بر این اسباب‌کشی را بسیار ارزان و امن انجام می‌دهد. از طرفی انتقال بارهای مختلف به سراسر کشور را هم برعهده می‌گیرد و از این راه به مردم تهران و دیگر شهرهای کشور خدمت‌رسانی می‌کند. به خدمات ویژه ارائه شده توسط باربری سرو در زیر اشاره می‌کنیم.

  • حفظ امنیت بالا برای حمل و جابه‌جایی بار
  • دریافت قیمت کمتر به نسبت بسیاری از باربری‌ها جهت حمل بار
  • دارای کادری آموزش‌دیده حرفه‌ای و مجهز به وسایل مخصوص بسته‌بندی اثاث منزل و دیگر کالاها
  • ارائه بیمه‌نامه رایگان برای جابه‌جایی اثاث منزل: طبق بیمه‌نامه اگر اتفاقی برای وسایل رخ دهد، مسئولیت کامل آن با خود شرکت است.
  • مجهز به انواع ماشین‌های سبک، نیمه‌سنگین، سنگین و مسقف برای جابه‌جایی انواع بار
  • انتقال اجناس گران‌قیمت، شکننده و ظریف با همراه بااحتیاط بیشتر
  • انتقال وسایل سنگین‌وزن، وسایلی مثل یخچال، انواع کمد، ماشین لباسشویی با استفاده از انواع بالابرها و وسایل چرخ‌دار مخصوص جابه‌جایی وسایل سنگین ‌وزن
  • تخفیف‌های مخصوص اعیاد و تعطیلی‌های رسمی کشور برای مشتریان توسط این باربری
  • ارائه لیست قیمت قسمت‌های مختلف اسباب‌کشی در همان ابتدای کار به مشتری توسط شرکت
  • جابه‌جایی و انتقال کالاهای مختلف به استان‌ها و شهرهای دیگر

 images_1695286586_650c053ad583f.jpg

فرق اتوبار با باربری

باربری در کل به معنای جابه‌جاکردن باری از مکانی به مکان دیگر است. باربری می‌تواند از انواع روش‌های زمینی، هوایی و دریایی انجام شود. ولی اتوبار به معنای جابه‌جایی اثاث منزل از راه زمینی است. کلمه اتوبار از ابتدای دو کلمه اتومبیل و باربری گرفته شده است و معنای آن باربری به وسیله اتومبیل است. اما باربری‌هایی چون باربری سروبار خدمات بسیاری را ارائه می‌دهند.

مزیت‌های باربری‌‌ها

باربری‌ها به نسبت اتوبارها مزایای فراوانی دارند. این مزایا باعث شده است بسیاری از افراد باربری‌ها را به اتوبارها برای انتقال اثاث و وسایل ترجیح دهند. مزیت‌های باربری‌ها‌ را در ادامه می‌آوریم.

  • داشتن بارنامه معتبر و دولتی جهت انتقال بارها
  • تنوع خودروها و تجهیزات موجود برای باربری و انتقال کالاها به نسبت اتوبارها
  • مناسب برای حمل برون‌شهری و درون‌شهری
  • حمل باری ایمن شده و مطمئن به سمت مقصد و در نتیجه کاهش هزینه نهایی جابه‌جایی برای مشتری
  • همه باربری‌ها دارای بیمه‌نامه هستند، ولی فقط برخی از اتوبارها بیمه‌نامه دارند.
  • داشتن نیروهای آموزش‌دیده برای بسته‌بندی و انتقال بار بدون اینکه مشکلی برای بار ایجاد شود.

باربری اثاث

برای باربری اثاث، افراد نیازمند گروهی آموزش‌دیده هستند تا بتوانند به‌راحتی اثاث خود را برای بسته‌بندی بدون آسیب‌ دیدن اثاث به آنها بسپارند. این گروه تجهیزات مخصوصی برای افزایش سرعت جابه‌جایی و ایمنی بار به همراه خود دارد. البته این گروه‌ها را فقط در باربری‌ها می‌توان یافت. در اتوبار فقط ماشین را برای اسباب‌کشی در اختیار مشتری قرار می‌دهند و معمولاً اتوبارها هیچ گونه مسئولیتی را در برابر آسیب وارد شده به بار در حین حمل‌ونقل نمی‌پذیرند. اما این مسئله در باربری سرو برعکس است. به اثاث هر آسیبی وارد شود، مسئولیت آن با شرکت حمل‌ونقل است.

images_1695286687_650c059fbd2b2.png

نحوه ثبت سفارش

شما می‌توانید با مراجعه به سایت سروبار از قیمت جابه‌جایی به نقاط مختلف مطلع شوید و همچنین از طریق شماره‌های گذاشته شده بر روی سایت سفارش جابه‌جایی کالای خود را با اطلاع دادن به شرکت ثبت نمایید. این شرکت در سریع‌ترین زمان ممکن در صورت نبود بارندگی، باربری سرو تجهیزات خود را به شما می‌رساند و به شما در انتقال اثاث یا کالاهایتان یاری می‌رساند.

کارهایی که باربری سروبار بعد از ثبت سفارش شما انجام می‌دهد.

برای جابه‌جایی بار امن و سریع به سراسر نقاط کشور به‌خصوص شهر تهران iباربری سروبار  خدمات زیر را به ترتیب شما ارائه می‌دهد.

  1. سفارش شما را در صف سفارش‌های دیگر قرار می‌دهد.
  2. ازآنجاکه تنوع اتومبیل‌ها در سروبار زیاد است، رسیدگی به سفارش‌ها به‌سرعت انجام می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن به سفارش شما هم رسیدگی می‌شود.
  3. در نهایت تیم مجهز به وسایل مخصوص برای اسباب‌کشی و یا جابه‌جایی کالای موردنظر شما، به محلی که آدرس داده‌اید، ارسال می‌گردد.
  4. سرپرست تیم با شما دربارۀ میزان هزینه‌های بسته‌بندی، جابه‌جایی تا مکان دیگر و چیدمان صحبت می‌کند.
  5. تیم مجهز بسته به میزان اثاث و نیازمندی مشتری به بسته‌بندی سریع دست ‌به ‌کار می‌شوند و اثاث را آماده انتقال به مکانی دیگر می‌کنند.
  6. سپس همه اثاث را به‌دقت در ماشینی مسقف بارگذاری می‌کنند.
  7. در نهایت با رعایت اصول ایمنی در حین رانندگی بار شما را امن به مقصد می‌رسانند.
  8. در آنجا در چیدمان وسایل اساسی منزل به شما یاری می‌رسانند و وسایل سنگین را خودشان در هر محلی که شما تعیین کنید می‌گذارند.
  9. هزینه کل را با شما حساب می‌کنند و به محل شرکت برمی‌گردند.

هزینه‌ها در باربری سرو بار چگونه محاسبه می‌شوند؟

هزینه‌ای که توسط باربری از مشتری دریافت می‌شود، معمولاً بر حسب موارد زیر محاسبه می‌شود.

  1. هزینه بسته‌بندی: بر اساس میزان بار موردنیاز برای بسته‌بندی که در محل مبدأ وجود دارد محاسبه می‌شود.
  2. هزینه حمل‌ونقل: بر اساس میزان مسافت بین مبدأ و مقصد، تعداد طبقات موجود در ساختمان‌های مبدأ و مقصد و میزان اثاث سنگین‌وزن محاسبه می‌گردد.
  3. هزینه چیدمان: بسته به نیاز چیدمان وسایل در محل مقصد محاسبه می‌شود.

کلام آخر

اگر به دنبال یک باربری معتبر با ایمنی بسیار بالا و جابه‌جایی در سریع‌ترین زمان ممکن هستید، ما به شما شعبه های باربری سروبار ازجمله باربری تجریش ، باربری ستارتارخان ، باربری آزادی، باربری چیتگر، باربری جردن و باربری گیشا  را توصیه می‌کنیم. این باربری تضمین می‌کند که بار شما را در ایمن‌ترین حالت ممکن بسته‌بندی کند و در ماشین حمل‌ونقل مخصوص بارگذاری گذاشته و در سریع‌ترین زمان ممکن به محل بعدی برساند.  علاوه بر این در صورت نیاز به چیدمان، آن را برای شما انجام نیز می‌دهد.

 

 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها