بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

Battle Stars یک بازی اکشن از استدیوی بازی سازی Playgendary است که در آن بازیکنان می توانند از نبردهای هیجان انگیز و سرگرم کننده با حریفان خود لذت ببرند. این بازی آرکید برای همه افرادی که دوست دارند در نبردهای اکشن شرکت کنند تا با قوی ترین بازیکنان مبارزه کنند، می تواند ساعت ها سرگرم کننده باشد تا به پیروزی در بازی برسند.

سطح های مختلف بازی بتل استارز

Battle Stars  یک بازی چند نفره است که چندین بازیکن می توانند در نبرد های شگفت انگیز آن شرکت کنند و با دوستان خود و سایر بازیکنان از سراسر جهان، از آن لذت ببرند. بازیکنان به تیم های مختلفی تقسیم می شوند تا در هنگام شروع نبرد با بازیکنان دیگر رقابت کنند. سلاح های قدرتمند مختلف و شخصیت های جذابی در بازی برای انتخاب بازیکنان آن موجود است و شامل گرافیک کارتونی و گیم پلی هیجان انگیز می باشد.

 images_1700497683_655b8913a3eff.png

به بهترین ستاره نبرد تبدیل شوید

با رسیدن به سطوح بالاتر بازی، جوایز مختلف انحصاری مانند پوسته ها و مناطق جدید یا پاداش نبرد دریافت خواهید کرد تا به راحتی در نبردهای بسیار دشوار پیروز شوید. در بازی بتل استارز همه چیز در مورد تبدیل شدن به یک ستاره نبرد است و بازیکنان می توانند با بازیکنان واقعی که در نبردهای تن به تن شرکت می کنند، تجربه ای پر از هیجان و اکشن داشته باشند.

با 4 بازیکن دیگر بازی کنید

بیش از چهار بازیکن می توانند به طور همزمان در بازی Battle Stars شرکت کنند، بنابراین می توانید با دوستان خود تماس بگیرید تا در نبردها فقط برای تفریح و شادی با شما رقابت کنند. از آنجایی که این بازی نیاز به سرعت عمل بالا را دارد، باید به اندازه کافی سریع باشید تا بتوانید به طور کامل همه رویداد هایی را که در نبردها اتفاق می افتد، کنترل کنید.
هم چنین تمام مهارت ها و توانایی های مورد نظر خود را در نبرد نشان دهید زیرا این بازی، آزمایش مهارت ها و شجاعت شماست.

دسترسی به پول نامحدود با نسخه مود شده بازی

battle stars - 4v4 multiplayer  یک بازی جذاب است که گیم پلی در سطح جهانی را برای نبرد با بازیکنانی با توانایی بالا ارائه می دهد. شما از حالت ها و روش های جنگ که در طول بازی به وجود می آیند و هم چنین تجربیات شگفت انگیزی که در طول نبرد های مختلف به دست می آورید، لذت خواهید برد. هم چنین با دانلود Battle Stars Mod Apk به پول و سکه نامحدود دسترسی خواهید داشت که شما را از هر نظر مجهز و قدرتمند می کند. در نهایت با ماموریت های هیجان انگیز بهترین قسمت های بازی را در سطح بعدی کاوش کنید.

 images_1700497702_655b892639fcc.png

نتیجه گیری

بتل استارز یک بازی آرکید است که در بین گیمرهای جهان محبوبیت زیادی دارد و میلیون ها نفر در نسخه Battle Stars سرگرم بازی هستند. قبل از وارد شدن به نبرد با اعضای تیم خود استراتژی کاملی داشته باشید و برنامه ریزی کنید که چگونه به طور مؤثر حمله کنید تا تیم شما موفق شود. پس از تبدیل شدن به mvp با کسب پیروزی در هر مسابقه از بازی، آماده جمع آوری تاج برای باز کردن شخصیت ها، اسلحه ها و امتیازات مختلف باشید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها