بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۲۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

پوکمون روح نقره ای Pokemon SoulSilver یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی از سری بازی‌های پوکمون است که در سال ۲۰۰۹ برای کنسول Nintendo DS منتشر شد. این بازی نسخه بازسازی شده‌ای از بازی قدیمی پوکمون نقره ای Pokemon Silver برای کنسول Game Boy Color است. هم اکنون فایل رام Pokemon SoulSilver Rom آن را هگز رام در اختیار گذاشته تا بتوان آن را با شبیه سازی مانند  NO$GBA روی کامپویتر و موبایل اجرا کرد.

بازی پوکمون روح نقره ای Pokemon SoulSilver

نگاهی کلی به بازی Pokemon SoulSilver

این نسخه رام شده Pokemon SoulSilver Rom نسبت به نسخه اصلی خالی از محدودیت‌های منطقه‌ای بوده و تمام پوکمون‌ها در آن قابل دسترس هستند. همچنین با استفاده از کدهای تقلب می‌توان به امکانات بیشتری در بازی دسترسی پیدا کرد. به طور کلی این Rom بازی بسیار جذابی برای طرفداران پوکمون است. در این نسخه، پوکمونی به نام لوگیا اضافه شده که پشت سر یا کنار او حرکت میکند و در مراحل به کمک بازیکن می آید. همچنین سیستم تبادل و مبارزه بین دو بازیکن بهبود یافته و امکانات جدیدی مثل ویدئو چت در آن اضافه شده است. بازی نسبت به نسخه قدیمی تعداد بیشتری پوکمون قابل صید دارد و حتی موجودات افسانه‌ای جدیدی نیز به بازی اضافه شده‌اند. غارها، جنگل‌ها و سایر مکان‌های بازی از نظر طراحی، جلوه‌های بصری و موسیقی متنوع‌تر و با کیفیت‌تری دارند. 

ویژگی های پوکمون سول سیلور

  • گرافیک و صداگذاری این بازی نسبت به نسخه اولیه برای Game Boy Color بهبود قابل توجهی داشته است. انیمیشن‌ها و مدل‌سازی شخصیت‌ها بسیار طبیعی تر و بهتر شده‌اند.
  • داستان بازی در مقایسه با نسخه Silver تفاوت چندانی ندارد اما جزئیات بیشتر و عمیق‌تری به گیم پلی آن اضافه شده است.
  • تعداد قابل توجهی مراحل و مناطق جدید به بازی اضافه شده‌اند که ارزش تجربه مجدد بازی را برای بازیکنان نسخه اولیه بیشتر می‌کند.
  • سیستم مبارزات و حمله‌های پوکمون‌ها بهبود یافته و تنوع بیشتری دارد. همچنین برخی حمله‌ها و توانایی‌های جدید نیز به پوکمون‌ها اضافه شده‌اند.
  • سیستم تربیت و پرورش پوکمون نیز دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفته است.

در کل Pokemon SoulSilver یکی از بهترین نسخه‌های سری بازی‌های پوکمون به شمار می‌رود که خاطرات زیادی برای طرفداران این مجموعه بازی به ارمغان آورده است.

Pokemon SoulSilver

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها