بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۲۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
معامله گرانی که به دنبال خدمات معاملاتی به زبان مادری خود هستند می‌توانند از بروکر آمارکتس استفاده کنند. اگر می‌خواهید درمورد انواع حساب آمارکتس AMarkets نکات مهمی را بدانید این مقاله را بخوانید.

AMarkets یکی از بهترین کارگزاران که خدمات مختلفی را به مشتریانش در بیش از 100 کشور از جمله آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقا ارائه می‌دهد. تمرکز این کارگزار بر ارائه خدمات معاملاتی نوآورانه با استفاده از فناوری‌های جدید و شرایط عالی معاملاتی است. آن‌ها چندین ابزار معاملاتی را در شش کلاس دارایی از جمله فارکس، سهام و ارزهای دیجیتال ارائه کرده و از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 پشتیبانی می‌کنند.

کارگزار AMarkets اپلیکیشن معاملاتی خود را برای کاربران اندروید و iOS ارائه می‌کند؛ همچنین معامله گران آن به چندین گزینه زبان و اهرمی تا 1:3000 دسترسی دارند به همین علت معامله گرانی که به دنبال خدمات معاملاتی به زبان مادری خود هستند می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر می‌خواهید در مورد انواع حساب آمارکتس AMarkets نکات مهمی را بدانید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی انواع حساب آمارکتس

AMarkets یک کارگزاری آنلاین است که طیف گسترده‌ای از خدمات مالی را به معامله گران و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد. این شرکت که در سال 2007 تأسیس شد در حال حاضر یک کارگزار جهانی است. این شرکت دسترسی به بازارهای مالی مختلف از جمله فارکس، سهام، کالاها، شاخص‌ها و ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

دفتر مرکزی این کارگزار در شهر بلیز است. این شرکت تحت عنوان "AMarkets LTD" ثبت شده و توسط کمیسیون خدمات مالی بین‌المللی (IFSC) بلیز تنظیم می‌شود. درحالی که این شرکت در بلیز مستقر است اما خدمات خود را به تاجران سراسر جهان ارائه می‌دهد و در حوزه‌های قضایی مختلف در مقیاس جهانی فعالیت می‌کند. انواع حساب آمارکتس در ویدئوی زیر قابل مشاهده است:


پخش ویدئو بروکر آمارکتس

 

 همچنین به نقل از بروکر آمارکتس در سایت amarkets.com درمورد انواع حساب در این سایت :

Standard: Floating spread starting at 1.3 pips

Participates in the cashback program

Fixed: Best choice for beginners - the spread is always fixed

Participates in the cashback program

ECN: Fastest execution speeds and lowest spreads

Orders are executed through a top-tiered prime broker

Crypto: Account denominated in bitcoin (MBT)

Account balance grows as bitcoin appreciates



باتوجه به ویدئوی فوق و نکات گفته شده، انواع حساب بروکر آمارکتس عبارت‌اند از:

  1. حساب استاندارد آمارکتس

این حساب برای معامله گران مبتدی و با تجربه مناسب است. دارای اسپرد شناور (شروع از 1.3 پیپ)، کارمزد تراکنش صفر برای FX و فلزات، اجرای فوری و پشتیبانی بازار است. ساعات معاملات از دوشنبه از ساعت 00:00 تا جمعه در ساعت 23:00 (به وقت اروپای شرقی - EET) است. این حساب به دو صورت USD و EUR موجود است و مشتریان از موجودی منفی محافظت می‌شوند.

- مشخصات حساب استاندارد

حداقل سپرده 100 دلاری R1 490 یا معادل ارز به یورو یا معادل ارز در یورو اسپرد از 1.3 پیپ اهرم تا 1:1000 سطح توقف 20% بدون کارمزد حجم سفارش که از 0.01 لات با مرحله 0.01 شروع می‌شود.

- حساب فیکس آمارکتس

حساب ثابت برای معامله گرانی طراحی شده است که ترجیح می‌دهند برای هر معامله مبلغ ثابتی بپردازند. حساب فیکس برای معاملات، موقعیت ایده آلی است و شباهت زیادی به حساب استاندارد دارد؛ با این تفاوت که اسپرد ثابت ارائه می‌دهد و تنها 28 نماد فارکس را به جای 44 نشان می‌دهد.

- مشخصات حساب فیکس آمارکتس

حداقل سپرده 100 دلاری R1 490 یا معادل ارز به یورو یا معادل ارز در یورو اسپردهای ثابت از 3 پیپ اهرم تا 1:1000 سطح توقف 20% بدون کارمزد حجم سفارش از 0.01 لات با مرحله 0.01

- حساب ecn بروکر آمارکتس

حساب ECN اجرای مستقیم سفارش را از طریق بروکر Prime ارائه می‌دهد و به دلیل سرعت اجرای سریع برای اسکالپرها مناسب است. حداقل سپرده 200 دلار یا 200 یورو است که اسپرد از 0 پیپ شروع می‌شود. کاربران این حساب به ازای هر لات، کمیسیونی معادل 2.5 دلار یا 2.5 یورو برای هر طرف پرداخت می‌کنند. حساب ECN تمام نمادهای معاملاتی و محافظت در برابر ترازهای منفی را ارائه می‌دهد؛ همچنین توقف خروجی روی 40% تنظیم شده در حالی که سطح تماس حاشیه 50% است.

مشخصات ۴ نوع حساب آمارکتس

  • ویژگی‌های حساب ecn آمارکتس

  • حداقل سپرده 200 دلاری R2 970 یا معادل ارز به یورو. یا معادل ارز به یورو

  • اسپرد شناور از 0.0 پیپ

  • اهرم تا 1:200

  • حجم سفارش از 0.01 لات با مرحله 0.01

  • سطح توقف 40%

  • اجرای بازار در معاملات

  • کمیسیون 2.5 دلار / 2.5 یورو برای هر لات شارژ می‌شود.

  1. حساب crypto آمارکتس

این نوع حساب دارای شرایط معاملاتی مشابه حساب استاندارد است (البته به جز اینکه امکان معامله سهام در آن وجود ندارد). این نوع حساب با داشتن اسپرد شناورُ برای سففارش فلزات و جفت ارزاه نیازی به کمیسیون نخواهد داشت.

  • ویژگی های حساب کریپتو آمارکتس

  • اسپرد شناور از 1.3 پیپ

  • حجم سفارش از 0.01 لات با گام 0.01

  • میزان استاپ اوت 20 درصد

  • اجرای بازار در معاملات

  • دارای 42 نماد معاملاتی در بازار فارکس

  • 16 نماد معاملاتی در بازار شاخص ها

  • محافظت از بالانس منفی دارد



3 ویژگی معروف AMarkets

  • یکی از ویژگی‌های کلیدی کارگزار AMarkets«کاربر پسند» بودنش است. AMarkets برای پاسخگویی به معامله گران تازه کار و با تجربه طراحی شده است. این پلتفرم طیف گسترده‌ای از ابزارها و ویژگی‌های معاملاتی پیشرفته از جمله مظنه‌های بازار در زمان واقعی، نمودارهای تعاملی، شاخص‌های برتر فارکس و استراتژی‌های معاملاتی قابل تنظیم را ارائه می‌دهد.

مقایسه حساب‌های آمارکتس

  • کارگزار AMarkets به دلیل شرایط معاملاتی رقابتی خود مانند اسپرد پایین، سرعت اجرای سریع و عدم بازنشر شناخته شده است. معامله گران بر اساس اولویت‌ها و استراتژی‌های معاملاتی خود می‌توانند از انواع حساب‌های مختلف از جمله استاندارد، ثابت و ECN انتخاب کنند. این کارگزاری از نظر مقررات توسط کمیسیون خدمات مالی بین‌المللی (IFSC) بلیز تنظیم می‌شود و سطح مشخصی از حفاظت از مشتری و شفافیت در عملیات شرکت را تضمین می‌کند.

  • AMarkets منابع آموزشی و پشتیبانی به زبان فارسی را برای معامله گران فراهم می‌کند که شامل آموزش‌های معاملاتی، وبینارها و تحلیل بازار می‌شود. این کارگزار طیف گسترده‌ای از روش‌های سپرده و برداشت از جمله کیف پول‌های الکترونیکی محبوب و حواله‌های بانکی را برای تسهیل تراکنش‌های راحت برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کلام آخر

AMarkets یک کارگزار جهانی فارکس است که هم برای مبتدیان و هم برای معامله گران با تجربه مناسب است. این پلتفرم طیف گسترده‌ای از نمادهای معاملاتی را ارائه می‌دهد و از استراتژی‌های تخصصی مانند تجارت کپی و تجارت الگوریتمی پشتیبانی می‌کند. AMarkets امکان انتخاب بین سه نوع حساب زنده یعنی حساب استاندارد، ثابت و ECN را ارائه می‌دهد. از طریق این حساب‌ها، کارگزار شرایط معاملاتی رقابتی را همراه با راه‌حل‌ها و خدمات جامع ارائه می‌دهد. هر یک از این حساب‌ها شرایط معاملاتی رقابتی و پویایی مخصوص خود را دارند که با وجود سطح تجربه، دانش یا مهارت معامله‌گران، نیازها و اهداف تجاری معامله‌گران مختلف را تأمین می‌کنند. در این مقاله امکان مقایسه حساب‌های آمارکتس را برای شما فراهم کردیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها