بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۲۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹

امروزه تدریس خصوصی زبان بسیار پرطرفدار بوده و افراد زیادی ترجیح می دهند با پرداخت هزینه بیشتر نسبت به کلاس های گروهی، زبان را از طریق کلاس خصوصی زبان آموزش ببینند.

اما این موضوع در برخی از مواقع کمی از لحاظ هزینه می تواند مشکل ساز شود و از این رو زبان آموزان به دنبال پیدا کردن کلاس خصوصی با کیفیت با هزینه مناسب می باشند.

چرا زبان را با کلاس خصوصی یاد بگیریم؟

قبل از بررسی هزینه کلاس خصوصی بیایید بررسی کنیم چرا کلاس خصوصی برای برخی از افراد مناسب تر است و یا برای برخی این تنها راه یادگیری می باشد.

کلاس خصوصی این امکان را به شما می دهد تا در زمان کوتاه تری نسبت به کلاس گروهی زبان را آموزش ببینید. این موضوع برای برخی افراد که مسئله زمان برای شان یک دغدغه مهم است باعث شده تا چاره ای جز انتخاب کلاس خصوصی نداشته باشند.

بحث دیگر کیفیت آموزش است که در کلاس خصوصی روند کلاس تنها براساس شرایط شما پیش برده می شود در نتیجه یادگیری بسیار هدفمند تر از کلاس های گروهی می باشد و می توان بر نقاط ضعف زبان آموز بیشتر تمرکز کرد.

در نتیجه همین دو مورد و یک سری موارد دیگر از جمله بالا بردن اعتماد به نفس، بحث زمان کلاس گروهی و غیره این نوع کلاس ها برای بسیاری از افراد مناسب تر است.

هزینه هر ساعت کلاس خصوصی زبان

کلاس های خصوصی زبان معمولا به صورت ساعتی یا جلسه ای تعیین می شوند که این موضوع می تواند به حضوری یا آنلاین بودن کلاس نیز بستگی داشته باشد. کلاس های آنلاین معمولا هزینه پایین تری داشته و افراد می توانند با هزینه کمتری زبان را خصوصی آموزش ببینند.

هزینه کلاس آنلاین خصوصی زبان به اساتید و آموزشگاه نیز بستگی دارد که برای سطوح پایه از ساعتی حدودا ۲۰۰ هزار تومان شروع می شوند.

هزینه کلاس حضوری خصوصی زبان نیز برای سطوح پایه از ساعتی ۳۰۰ هزار تومان شروع می شوند که بحث مسافت اگر در منزل باشد در این هزینه موثر است و اگر در آموزشگاه باشد به صورت دیگر محاسبه می شود.

اما برای اطلاع درست از هزینه ها بهتر است ابتدا به سایت موسسات مراجعه کنید و هزینه کلاس ها را دریافت کنید. موسسه زبان دهخدا در وبسایت خود برای هر کلاس به صورت واضح هزینه ها را به صورت تفکیک شده مشخص کرده است تا زبان آموزان براحتی از هزینه کلاس های خود مطلع شوند.


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها