بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۰
بارش شدید برف علاوه بر قطع ارتباط محور ترانزیتی زاهدان - خاش در مرکز استان سیستان و بلوچستان، تمامی پروازهای داخلی و خارجی روز سه شنبه فرودگاه بین المللی زاهدان را لغو کرد.
به گزارش تدبیر24 مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در این رابطه به ایرنا؛ اظهار داشت: به سبب بارش شدید برف، کمی دید و لغزنده بودن جاده، پلیس راه زاهدان - خاش برای حفظ ایمنی و سلامت مسافران تا اطلاع بعدی اقدام به مسدود کردن این جاده کرد.

ˈرضا اربابیˈ اضافه کرد: عصر امروز چندین تصادم خودروهای عبوری در محور 187 کیلومتری زاهدان - خاش رخ داد که بر اثر آن علاوه بر خسارات مالی، چندین نفر زخمی شدند.

وی گفت: تمامی مدارس شهر زاهدان در کلیه مقاطع تحصیلی /چهارشنبه/ تعطیل است.

همچنین ˈحمید رضا پارساˈ مسوول روابط عمومی اداره کل فرودگاههای سیستان و بلوچستان به ایرنا گفت: تمامی پروازهای امروز فرودگاه بین المللی زاهدان در مسیرهای داخلی و خارجی رفت و برگشت تهران، مشهد، گرگان، چابهار و نجف به سبب بارش برف توام با هوای مه آلود لغو شد.

ˈعلیرضا شهرکیˈ فرماندار شهرستان مرزی خاش نیز به ایرنا گفت: بارش برف ارتفاعات ˈتفتانˈ چهارمین قله مرتفع ایران را سفید پوش کرده است.

وی افزود: مسافرانی که روز سه شنبه از چابهار و سایر شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان به مقصد زاهدان حرکت کرده بودند، امشب در مراکز پیش بینی شده خاش اسکان می یابند.

همچنین به گزارش خبرنگار ایرنا از شهرستان گرمسیری ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان؛ قله 3600 متری ˈبزمانˈ در محور ارتباطی ایرانشهر - بم واقع در استان کرمان رخت سپید بر تن کرده است.

در لحظه ارسال این خبر بارش برف در مناطق شمالی، مرکزی و ارتفاعات سیستان و بلوچستان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها