بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۰
فرماندار جاسک هرمزگان گفت: بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب بیش از 11 میلیارد ریال به واحدهای مسکونی و اراضی کشاورزی این شهرستان زیان رساند.
تدبیر24: ابوذر مهدی نخعی ، دوشنبه در حاشبه بازدید از مناطق خسارت دیده جاسک اظهار کرد: بارندگی های دو روز اخیر موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی زمین های زراعی ، باغ ها و واحدهای مسکونی هفت روستای شهرستان جاسک شد.

وی افزود: براثر جاری شدن این سیلاب به محصولات بیش از 400 هکتار از باغ ها و مزارع کشاورزی ، تعداد زیادی از واحدهای مسکونی و راه های روستایی شهرستان جاسک خسارت وارد آمد و همچین 100 راس دام روستاییان این شهرستان تلف شد.

مهدی نجفی اضافه کرد:همچنین بر اثر این بارندگی ها ، هم اینک راه ارتباطی 10 روستا در بخش شرقی جاسک قطع شده است و ماموران راه و شهرسازی این شهرستان در تلاش برای حل این مشکل هستند.

او گفت:بارندگی روز گذشته (یکشنبه)نیز موجب قطع راه ارتباطی چند روستا درغرب جاسک شد که امروز بازگشایی شد و هم اکنون تردد خودروها در این راه های روستایی در حال انجام است.

فرماندار جاسک اضافه کرد: همچنین بارندگی های شدید روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری موجب آبگرفتکی 175 واحد مسکونی دراین شهرستان شد.

شهرستان جاسک با 51هزار نفر جمعیت در 300کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها