بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر در بازی‌های آینده بتوانیم با قدرت ظاهر شویم و تمرکز خود را حفظ کنیم و حداکثر امتیازات را به دست آوریم، می‌توانیم به صدر جدول صعود کنیم و من مطمئن هستم که قهرمانی دور از دسترس نیست.
تدبیر24: زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال خوزستان اظهار کرد:‌ بعضی‌ها تصور می‌کنند با توجه به این که سپاهان این بازی را 3 بر یک پیروز شده است، پس بازی یک طرفه بوده اما این تصور غلطی است. درست است که بازی به سود ما در جریان بود اما استقلال خوزستان هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود.

وی افزود: ما مترصد غفلت تیم‌های صدرنشین هستیم و اگر در دیدارهای آینده بتوانیم با قدرت ظاهر شویم و حداکثر امتیازات را کسب کنیم مطمئن باشید قهرمانی سپاهان دور از دسترس نیست.

کرانچار درباره شعار هواداران تیم سپاهان مبنی بر درخواست از کادر فنی تیم ملی برای بازگشت مجدد هادی عقیلی به تیم ملی گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم عقیلی از سرمربی تیم ملی فوتبال عذرخواهی کرده است و جریمه خود را داده است. پس بهتر است که کادر فنی تیم ملی به این بازیکن رافت نشان دهد و بار دیگر عقیلی را به تیم ملی دعوت کند.

وی با بیان اینکه بازی هفته آینده سپاهان در مقابل پرسپولیس بسیار حساس است گفت: اگر بتوانیم سه امتیاز این دیدار مهم را کسب کنیم و یا حتی مساوی به دست آوریم می‌توانیم همچنان در کورس قهرمانی قرار داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در بازی امروز استقلال خوزستان چند موقعیت مسلم گلزنی داشت که اگر این موقعیت‌ها به ثمر می‌رسید کار برای سپاهان مشکل می‌شد که خوشبختانه این گونه نشد. ما امروز توانستیم پس از 30 دقیقه، به گل برسیم و روند بازی را به سود تیم خود تغییر دهیم. خوشبختانه توانستیم در نیمه دوم بهتر بازی کنیم اما روی یک اشتباه از خط دفاعی، یک گل دریافت کردیم.

کرانچار افزود: ما در 30 دقیقه ابتدایی بازی سپاهان همیشگی نبودیم و نتوانستیم قدرت خود را به رخ حریف بکشیم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا شما در جایی گفته بودید که دیگر پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد، گفت: من اصلا منظورم این نبود که پرسپولیس شانس قهرمانی ندارد بلکه منظورم این بود که پرسپولیس بعد از شکست برابر گسترش فولاد تبریز کمی دچار مشکل شده است و اگر در بازی جام حذفی برابر فولاد خوزستان نیز موفق نباشد، حواشی این تیم بیشتر خواهد شد. به هر حال پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی دارد و مهم برای ما این است که در بازی آینده برابر پرسپولیس، پیروز شویم.

کرانچار خاطرنشان کرد:‌خوشحالم که امروز توانستیم با کسب هر سه امتیاز، به فاصله سه امتیازی تیم‌های صدر جدول برسیم و مطمئن هستم که با تلاش بچه‌ها می‌توانیم به صدر جدول نیز برویم. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها