بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
برگزیده آثار مسعود کیمیایی، رسول ملاقلی پور و کیومرث پوراحمد در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سینما و جمعی از هنرمندان رونمایی شد.
تدبیر24: موسسه رسانه های تصویری گزیده آثار این کارگردانان را در سه بسته بندی منتشر کرده است.

سفر سنگ، تیغ و ابریشم، دندان مار، گروهبان، ردپای گرگ، تجارت، ضیافت، سلطان و حکم فیلم های مسعود کیمیایی، نینوا، بلمی به سوی ساحل، پرواز در شب، افق، مجنون، خسوف، پناهنده، سفر به چزابه، نجات یافتگان، کمکم کن، هیوا، نسل سوخته، قارچ سمی، مزرعه پدری و میم مثل مادر آثار رسول ملاقلی پور و بی بی چلچله، صبح روز بعد، شرم، نان و شعر، به خاطر هانیه، خواهران غریب، شب یلدا، نوک برج و اتوبوس شب فیلم های پوراحمد هستند که در این بسته بندی ها عرضه شده اند.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و حسین مسافرآستانه مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری و سینماگرانی از جمله مسعود کیمیایی، فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، سروش صحت، مهدی منصرف، امیرشهاب رضویان، مصطفی شایسته، رویا تیموریان، اسماعیل خلج، علیرضا داودنژاد، محمدمهدی عسکرپور، کیومرث پوراحمد، داود میرباقری، مجید مظفری، داریوش بابائیان، ابراهیم طالب آبادی و محسن امیریوسفی در این مراسم حاضر بودند.

مسافرآستانه در این مراسم گفت: موسسه رسانه های تصویری علاوه بر فعالیت های جاری در خصوص عرضه آثار سینمایی، تکالیف دیگری از جمله جمع آوری آثار ماندگار سینمای ایران برای حفظ آنها بر عهده دارد.

وی ادامه داد: اکثر این آثار پس از اکران و پخش خانگی به فراموشی سپرده می شوند در حالی که مشتاقان زیادی دارند و به این دلیل برای حفظ آنها باید اقدام شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها