بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
حجت الاسلام شهاب مرادی عصر چهارشنبه با حضور در منزل احمدرضا عابدزاده با اوملاقات کرد و جویای حال او شد.
تدبیر24: او که خبر این ملاقات را در صفحه شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است درباره جزئیات این دیدار نوشته است: نگران حال این روزهای آقای عابدزاده بودم، امروز ظهر به دیدنش رفتم ، خاطرات روزهای خوش را مرور کردیم، روزهای فراموش نشدنی و کم حاشیه فوتبال... . انصافا نقش موثر او در تشجیع بازیکنان و روحیه دادن به تیم ملی در بدترین شرایط بی نظیر بود.

حجت الاسلام مرادی ادامه داده است: مفصل گفتیم و خندیدم و شاد شد و شاد شدیم. از بازی با کویت، حماسه ملبورن، فینال پکن ۱۹۹۰ و پنالتی هایی که هیچیک گل نشد. الحمدالله حال عقاب آسیا خوب بود. ولی همچنان نگرانش هستم، لطفا برای او دعا کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها