بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: دو رالی مهم اتومبیلرانی سال آینده در ایران برگزار می شود.
تدبیر24: ˈعلی رغبتیˈ عصر پنجشنبه در رشت افزود : رالی خاورمیانه به پیشنهاد بخش منطقه ای فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اوایل مردادماه سال آینده پس از عید سعید فطر در ایران برگزار می شود.

وی اظهار کرد : این رالی در بخش سرعت است که به میزبانی ایران در استان فارس برگزار می شود و به همین دلیل نمایندگان فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اردیبهشت ماه سال آینده برای بازدید منطقه و مسیر حرکت خودروها به ایران می آیند.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: ابتدا مسابقه رالی به صورت آزمایشی با حضور رانندگان ایرانی در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رالی دوم، رالی پاریس به تخت جمشید است که سال آینده در ایران برگزار می شود که این رالی از 10 کشور عبور می کند و مهر و آبان سال 93 به ایران می رسد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بیان کرد: در این رالی، 70 خودرو و راننده از سراسر جهان حضور خواهند یافت که این رانندگان با خودروهای کلاسیک خود در این رالی حضور می یابند.

رغبتی اضافه کرد: این خودروها از مرز بازرگان وارد ایران می شوند و پس از عبور از شهرهای مختلف به تخت جمشید می رسند که در این منطقه از استان فارس، این رالی به اتمام خواهد رسید و رانندگان حاضر به مدت سه روز در جاده های ایران تردد خواهند کرد.

وی در ادامه از شرکت خودروی پیکان جوانان ایرانی در مسابقات رالی بین المللی سال آینده خبر داد و گفت: چهارسال پیش قرار بود رالی داکار - پاریس از ایران عبور کند و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خودروی پیکانی را تهیه کرد و این خودرو بازسازی و به روز شد.

وی خاطرنشان کرد: البته این رالی از ایران عبور نکرد و خودروی پیکان بازسازی شده اکنون از افتخارهای صنعت خودروسازی کشور محسوب می شود و جزو اموال فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی است که در تلاش هستیم با بازسازی دوباره، خودروی پیکان جوانان را در یکی از رالی های بین المللی شرکت دهیم.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در ادامه از حضور دو موتورسوار در رقابت های جهان خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده، دو موتورسوار ایرانی در رقابت های جهانی موتور کراس که از پنجم اسفندماه امسال در کشور قطر برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

رغبتی افزود: به همین دلیل 20 موتورسوار برتر را دعوت کردیم که این موتورسواران پس از اردوی سه روزه، در رقابت های قهرمانی کشور که از 17 بهمن ماه در اهواز برگزار خواهد شد، حضور می یابند و در پایان، چهار موتورسوار برتر انتخاب و به تیم ملی راه خواهند یافت.

وی گفت: در نهایت دو موتورسوار در رقابت های جهانی قطر حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، انتخابات ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گیلان روز پنجشنبه با حضور سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در رشت برگزار شد که در پایان، محسن واحدی رئیس این هیات با کسب تمامی 15 رای ماخوذه، به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها