بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
مسئولان وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس را به روزهای آینده موکول کردند.
تدبیر24: مسئولان فدراسیون بوکس در حالی طی چند روز گذشته زمان انتخابات فدراسیون را ۱۹ بهمن‌ماه اعلام کرده بودند که روز گذشته(یک‌شنبه) نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی در حاشیه انتخابات فدراسیون کونگ فو با رد این موضوع اعلام کرد که هنوز زمان برگزاری این انتخابات به فدراسیون بوکس اعلام نشده است.

البته تا این لحظه مسئولان وزارت ورزش و جوانان زمان دقیق برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس را اعلام نکرده‌اند. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که احمد ناطق نوری هنوز مجوز حضور در انتخابات فدراسیون بوکس را دریافت نکرده ‌است.

احمد ناطق نوری رئیس فعلی فدراسیون بوکس، اکبر احدی سرمربی فعلی تیم ملی بزرگسالان، عیسی گل محمدی سرمربی تیم پیوند ساپکو در لیگ برتر، روح الله حسینی قهرمان سابق تیم ملی و عارف صفری نفراتی هستند که برای کسب صندلی ریاست این فدراسیون ثبت‌نام کرده‌اند.

پیش از این در حالی زمان انتخابات فدراسیون بوکس ۱۹ بهمن‌ماه اعلام شده بود که دوره‌ی ریاست چهارساله احمد ناطق نوری ۲۰ بهمن به اتمام می‌رسد. با این حساب باید منتظر باشیم تا ببینیم که اگر زمان برگزاری انتخابات به روزهای بعد از ۲۰ بهمن‌ماه موکول شود؛ هدایت فدراسیون بوکس برعهده شخصی دیگر واگذار خواهد شد یا با سرپرستی ناطق نوری تا زمان برگزاری انتخابات هدایت خواهد شد.

دبیر فدراسیون بوکس با تایید این موضوع گفت: امروز مسؤلان وزارت ورزش و جوانان به ما اعلام کردند که زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس ۱۹ بهمن‌ماه برگزار نخواهد شد و هنوز زمان دقیق این انتخابات مشخص نیست. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها