بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
با توجه به اینکه جواد خیابانی سابقه طولانی در گزارشگری فوتبال دارد اما هم چنان او در گزارشاتش از روند بازی به دور است...

تدبیر24: با توجه به اینکه جواد خیابانی سابقه طولانی در گزارشگری فوتبال دارد اما هم چنان او در گزارشاتش از روند بازی به دور است.


امروز مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال تهران و سایپا در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی برگزار شد که جواد خیابانی گزارش این بازی را بر عهده داشت.

در بازی امروز هم مانند تمام بازی هایی که خیابانی تا به حال گزارش کرده است،باز هم مدت زمان زیادی از وقت بازی به گفتن حواشی و سابقه بازیکنان گذشت تا بار دیگر تماشاگران و مخاطبان تلویزیونی فوتبال از گزارش لحظه به لحظه و هیجان یک مسابقه فوتبال محروم شوند.

در دقیقه 33 بازی در حالی که مهاجم تیم استقلال و چند تن از بازیکنان دیگرشان در چند قدمی دروازه تیم سایپا بودند و احتمال 70 درصدی به ثمر رسیدن گل برای استقلال وجود داشت جواد خیابانی در تمامی این لحظات حساس درباره حواشی صحبت می کرد و بعد از اینکه شوت بازیکن استقلال نتیجه ای نداشت تازه خیابانی به موقعیت گل برای این تیم اشاره کرد.

این اتفاق تازه ای برای بازی هایی که او گزارش میکند نیست تمام افرادی که یک بار حرف های او را حین مسابقه شنیده باشند، این نکته را تایید می کنند که او به تمامی جزئیات اعم از بیوگرافی بازیکنان،سابقه هایشان در تیم های مختلف،روابط فامیلیشان با یکدیگرو ... توجه ویژه ای دارد و از روند بازی غافل است.به طور مثال در بازی پرسپولیس و تراکتور سازی بود ، زمانی که قرار شد غلامحسین دین محمدی برای تراکتور سازی وارد زمین شود جواد خیابانی جمله ای گفت که همه تماشاگران را سرجایشان میخکوب کرد : "حالا .. غلامحسین دین محمدی برادر بزرگتر رسول خطیبی برای تراکتورسازی وارد میدان میشه ..."و بعدها در توضیح این واقعه فرمودند: "من فامیل رسول خطیبی و سیروس دین محمدی وغلامحسین دین محمدی رو با هم قاطی کردم.

یا اینکه به پژمان نوری بگوید محمد نوری ، میرشاد ماجدی را ایمان عالمی بنامد.

بگوید مهرداد اولادی که از قائمشهر به پرسپولیس آمده و سال هایی متوالی در این تیم بازی کرده و بعد ترانسفر شده ، از ملوان چهره شده است و از همه بدتر رسول خطیبی۳۵ساله را هم نسل با قلعه نویی۵۰ساله بداند. قلعه نویی که در سال۱۳۷۶از فوتبال خداحافظی کرده است. یعنی همان سالی که رسول تازه داشت در رده بزرگسالان فوتبال ایران چهره می شد!

در هرحال این نحوه گزارش مخاطب را از دیدن فوتبال دل زده می کند چون علاقه مندان به فوتبال دوست دارند هیجان تمام لحظات حساس بازی را با تمام وجودشان احساس کنند.در واقع گرمی یک بازی دیدنی به سردی می گراید.

آیا این همان جواد خیابانی است که در روز 8 آذر بازی ایران و استرالیا را جاودانه گزارش کرد؟

او با سرعتی باور نکردنی از روزهای اوجش فاصله می گیرد و خاطرات شیرین همه علاقمندانش را خدشه دار می کند.

منبع: پارسینه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها