بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان این مطلب که 65 میلیون نفر از جمعیت 75 میلیون نفری ایران از نعمت گاز بهره مند هستند، گفت: استان تهران یک پنجم گاز تولیدی کشور که روزانه 570 میلیون مترمکعب است را مصرف می کند.
تدبیر24: یعقوبعلی حسین نیاˈ عصر روز شنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری از طرح گازرسانی به میگون و فشم اظهار کرد: اکنون در کشور یک هزار شهر و بیش از 15هزار روستا از نعمت گاز بهره مند هستند و این درحالی است که در ابتدای انقلاب اسلامی تنها پنج شهر با 60 هزار مشترک از گاز برخودار بودند.

وی با اشاره به این مطلب که اکنون برای 15 میلیون نفر در دو استان البرز و تهران گاز تامین می کنیم، گفت: میزان بهره مندی کل کشور از نعمت گاز 88 درصد است در حالی که این میزان در استان تهران بالای 95 درصد است.

حسین نیا افزود: اکنون در استان تهران سه میلیون و 200 هزار نفر مشترک گاز داریم و پنج میلیون و 700 هزار واحد مسکونی از نعمت گاز برخوردارند.

وی پروژه گازرسانی به میگون و فشم را سخت ترین پروژه در استان تهران ذکر کرد و گفت: گاز رسانی به این منطقه احتیاج به پیش نیازی داشت که از منطقه نیزار در استان قم می بایست لوله گذاری انجام می شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با اشاره به احداث 242 کیلومتر خط لوله 56 اینچی برای گاز رسانی به فشم و میگون افزود: برای احداث این خط لوله بیش از 300 میلیارد تومان هزینه شد و 2 هزار شاخه لوله به کار رفته است.

حسین نیا گفت: از سال 1388 در منطقه لواسان و رودبار قصران بیش از 90 میلیارد تومان سرمایه گذاری شد تا اکنون مردم منطقه از نعمت گاز بهره مند شوند.

وی بیان کرد: اکنون لواسان، اوشان، فشم و میگون از نعمت گاز برخودارند و برای 15روستا نیز کاراجرایی آغاز شده است.

حسین نیا از مردم خواست در مصرف گاز نهایت دقت داشته باشند و از مصرف بی مورد این نعمت الهی خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها