بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
آتش سوزی بامداد امروز (چهارشنبه) در خوابگاه شماره 3 دانشجویان دختر دانشگاه دریانوردی چابهار با وجود خسارت های مالی و سرگردانی دانشجویان، بدون تلفات یا آسیب جانی کنترل و خاموش شد.
تدبیر24: مسعود بلیده عضو شورای اسلامی شهر چابهار در حاشیه بازدید از محل آتش سوزی افزود: دود ناشی از آتش سوزی تمام فضای داخلی ساختمان را فراگرفته است و تقریبا خسارت زیادی به خوابگاه دخترانه وارد شده است.

وی دلیل بروز این آتش سوزی را اتصال برق عنوان و تصریح کرد: بیدار بودن یکی از دانشجویان، سرعت عمل همگی در خارج شدن از داخل ساختمان و همچنین یک طبقه بودن خوابگاه باعث شده است به کسی در این حادثه آسیب جانی وارد نشود.

وی همچنین با تلخ خواندن حادثه آتش سوری قبلی تصریح کرد: فضای روانی و انسانی موجود، حادثه چهارسال پیش آتش سوزی در این دانشگاه را تداعی می کند که در آن چهار جوان کاملا سوختند و هیچ کسی پاسخگو نبود و مسوولی نیز توبیخ نشد.

یکی از شاهدان این واقعه، ضمن اعلام خبر این آتش سوزی به ایرنا گفت: آتش سوزی پس از ساعت 4 صبح بامداد در خوابگاه دخترانه شماره 3 دانشگاه صورت گرفت. 

به گفته وی، در این خوابگاه که داخل آن کاملا سوخته است، حدود 100 دانشجوی دختر سکونت داشتند که اکنون باید برای اسکان آنان در محلی موقت چاره اندیشی شود. 

این منبع افزود: با توجه به بالا بودن سرعت سرایت آتش سوزی بدلیل نوع ساختمان خوابگاه که دیواره های آن از چوب می باشد، دانشجویان تنها فرصت یافتند وسایل قیمتی و ارزشمند را همراه خود به خارج از خوابگاه ببرند و سایر وسایل سوخته است. 

وی با بیان اینکه تعدادی از نیروهای آتش نشانی و شماری از مسوولان دانشگاه در محل حضور داشتند، گفت: پیش از این بارها به مسوولان دانشگاه درباره مشکلات این خوابگاه تذکر داده شده بود. 

این خوابگاه در مجاورت دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار در بلوار دانشگاه واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها