بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو طي حكمي محسن ناقدي برادران را به عنوان قائم مقام مديرعامل در حوزه توليد منصوب كرد.
تدبیر24: به گزارش ايكو پرس در اين حكم آمده است:

نظر به تجارب، تخصص و شايستگي هاي جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان قائم مقام مديرعامل در توليد منصوب مي شويد.

رجاء واثق دارم با اعمال تدابير لازم و با بهره گيري از توان و شايستگي هاي منابع مديريتي و تخصصي و همچنين ظرفيت هاي بالقوه در انجام امور محوله و در جهت تحقق چشم انداز و اهداف استراتژيك شركت به ويژه فرآيندهاي توليد شامل برنامه ريزي، تامين، لجستيك و ساخت محصول به نحوي سامان دهي شود كه موجبات تحقق برنامه هاي مصوب، كاهش هزينه و افزايش بهره وري را فراهم آورد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و با هماهنگي و همكاري قائم مقام ها، معاونان و مديران و ساير دست اندركاران در پيشبرد اهداف گروه صنعتي ايران خودرو موفق و مؤيد باشيد.

توفيق روزافزون شما را از درگاه ايزد منان مسالت دارم.

مهندس هاشم يكه زارع، مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در آيين معارفه قائم مقام جديد توليد، با تاكيد بر پي گيري برنامه هاي گروه صنعتي ايران خودرو اظهار كرد: در سال هاي اخير سايه مسائل و مشكلات توليد بر خودروسازان از جمله  ايران خودرو سنگيني كرده، در حالي كه مباحث مهم تري مانند كيفيت و رضايت مشتري نيز وجود دارد كه بايد دنبال شوند.

وي از قائم مقام جديد خود در حوزه توليد خواست تا با استفاده از ابزارها و پتانسيل هاي موجود، توليد در گروه صنعتي ايران خودرو را روي ريل ثبات و رونق قرار دهد تا مجموعه مديريتي بتواند با آرامش خاطر به انجام ساير امور توسعه اي بپردازد.

يكه زارع پاي بندي و توجه به كار سيستمي را از جمله ويژگي هاي بارز قائم مقام خود خواند و ادامه داد: از مهندس ناقدي انتظار دارم شرايطي را فراهم آورد تا همه بخش ها و واحدهاي حوزه توليد به صورت تفكيك شده مسائل و مشكلات خود را رفع كرده و به بخش هاي هم سطح يا بالاتر منتقل نكنند، چرا كه ممكن است اين مشكلات در فرآيند انتقال و پي گيري دچار گذر زمان يا انحرافات ناشي از انتقال نادرست شود.

 مهندس يكه زارع همچنين از زحمات دكتر نجاري در دوران مسووليت قائم مقامي توليد تشكر و براي ايشان در مسووليت جديد آرزوي موفقيت كرد.

موفقيت گروه، موفقيت تك به تك ماست
مديرعامل شركت ساپكو اظهار كرد: در عرصه توليد مسائل و مشكلات زياد و بسيار پيچيده اي وجود دارد كه اطمينان دارم، قائم مقام جديد به ياري ساير مديران گروه از پس آن ها بر خواهند آمد.

وي در پايان گفت:  هر يك از ما در هر بخشي از گروه بزرگ صنعتي ايران خودرو كه هستيم بايد با تمام توان براي موفقيت گروه تلاش كنيم زيرا موفقيت گروه، موفقيت تك به تك ماست.

الزام بقا، تغيير در نگرش است
قائم مقام جديد مديرعامل ايران خودرو در حوزه توليد نيز در آيين معارفه خود اظهار كرد: امروز بايد قدردان آناني باشيم كه نام نيك ايران خودرو را تا كنون با همكاري صادقانه، ماندگار نگه داشته و آن را به امانت به ما سپرده اند. انتظار ايشان بسط نگرش هم دلي و هم ياري در سطوح مختلف به ويژه لايه هاي اثرگذار و نيروهاي موثر است.

محسن ناقدي سوق دادن ديدگاه هاي مختلف در گروه صنعتي ايران خودرو به سمت مشاركت روزافزون با هدف بروز خلاقيت ها و ارايه روش هاي نوين را يكي از رويكردهاي اساسي خود در سمت قائم مقامي توليد ايران خودرو ذكر كرد و افزود: در عرصه هاي تعامل و تقابل، امكان ابراز تفكرات كلاسيك سنتي، دشوار و الزام بقا، تغيير در نگرش و ايجاد تحول بنيادين است كه براساس آن سيستم برنامه ريزي، روش مديريت و ساختار تشكيلاتي نمي تواند مجرد از تحولات محيطي و محاطي باشد.

وي طراحي و مديريت فرآيندهاي كارآمد براساس داده هاي صحيح و واقع گرايانه و تحليل اطلاعات تعريف شده در قالب نظام هاي منطقي را از جمله مهم ترين برنامه هاي راهبري و راهبردي خود در جايگاه قائم مقامي توليد ايران خودرو برشمرد.

گفتني است، قائم مقام جديد مديرعامل ايران خودرو در توليد، داراي كارشناسي و كارشناسي ارشد مهندسي مكانيك و مديريت اجرايي است و از سال 67 تا 76 در شركت هاي مختلف فعاليت داشته است.

محسن ناقدي برادران از سال 76 به شركت ايران خودرو ديزل پيوسته و از سال 86 تاكنون رياست هيات مديره شركت توليدي قطعات خاور را نيز برعهده داشته است. وي در چند سال اخير به تدريس در دانشگاه هاي كشور نيز پرداخته است.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها