بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۱۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶
همشهری و رفع نیاز مخاطب
انتشار مجله همشهری جوان، همشهری خردنامه، همشهری دیپلماتیک و ضمیمه همشهری محله نقطه عطفی در عمر سازمانی این شرکت بود.

تدبیر24 : درحالی که حدود نه ماه پیش نگاه ها به سوی حماسه سیاسی خیره شده بود، کمتر کسی به عاقبت کاندید های بازنده فکر می کرد. باشروع دولت یازدهم و رای نیاوردن محمد باقر قالیباف نگاه ها به سوی شهرداری تهران و مجموعه های مرتبط با آن جلب شد. قالیباف که خودرا بازنده انتخابات دید، در حالی با رای نزدیک به هاشمی به صندلی خود تکیه زد که اقبال مردم تهران را نیز درخصوص مدیریت شهری اش باخود یدک می کشید. با روی کار آمدن مجدد قالیباف یکی از شرکت های فعال از مجموعه شهرداری تهران باتوان بیشتری نسبت به گذشته به فعالیت خود ادامه داد. شرکت همشهری باتولید روزنامه پر تیراژ خود در راس یکی از بزرگترین رسانه های کشور قرارداشت که با برنامه ریزی های هدفمند فعالیت خود را بطور جدی ادامه داد.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 برای اولین بار در زمان احمدی نژاد بود که استفاده از ظرفیت همشهری برای جذب مخاطب در سطوح مختلف فکری جامعه و فرهنگ سازی مخاطبان انتشار مجله همشهری جوان، همشهری خردنامه، همشهری دیپلماتیک و ضمیمه همشهری محله صورت گرفت که این خود نقطه عطفی در عمر سازمانی این شرکت بود.

در زمان قالیباف این حرکت فرهنگی نه تنها متوقف نشد بلکه همشهری از یک روزنامه و چند مجله و ضمیمه به شرکتی عریض و طویل تبدیل شد که با خرید چاپخانه و راه اندازی گروه مجلات، دهها مجله مختلف را با عناوینی همچون ماه، سرنخ، اقتصاد، بچه ها، آیه، پایداری، الف،داستان، جوان، 24، تماشاگر، تاکسی، اتوبوس، آشپزی، تندرستی، به روی پیشخوان مطبوعات فرستاد. همشهری از سوی دیگر با راه اندازی سایت، انتشارت،... عملا به یکی از مدعیان رسانه های گسترده کشور تبدیل شد که با هدف قراردادن همه مخاطبین درصدد رفع نیاز های مردم و بالا بردن بهره وری مدیریت شهری و خدمت رسانی به مردم بیش از پیش به فعالیت خود انسجام بخشید.

درست است که ضمیمه نیازمندی های همشهری یکی از منابع مهم رفع نیاز مخاطبین بشمار می آید اما نباید از محتوای روزنامه و اهمیت پر واضح تلاش تحریریه و مدیریت عامل آن نیز غافل شد. مهدی ذاکری با تشکیل تیم مجرب و خبره و اخذ تصمیمات بموقع از عوامل رشد و پیشرفت همشهری بوده است چرا که گزارشات و استقبال عموم مردم به این رسانه مهم کشور از عملکرد مثبت و رو به صعود وی خبر می دهند کما اینکه انتشار مجلات محبوب این موسسه همچون گذشته ادامه می یابد و با تدبیر مناسب ذاکری حتی الامکان از بودجه بیت المال خرج اداره امور آن نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها