بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۲۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
قرارداد فعلی مسی تا پایان 2018 اعتبار دارد و با قرارداد جدید، یک سال دیگر به اعتبار آن اضافه خواهد شد و این بازیکن، تا 2019 در بارسا ماندگار خواهد شد.
تدبیر24: روزنامه ی اسپانیایی مارکا گزارش می‌دهد که بارسلونا و مسی، این هفته برای تمدید قرارداد ملاقاتی خواهند داشت. باشگاه کاتالان منتظر خورخه مسی، پدر مسی و مدیربرنامه هایش بود تا از آرژانتین بازگردد و مذاکرات را شروع کنند.

اگر اتفاق خاصی نیفتد، خورخه مسی و جوسپ بارتومئو، قراردادی امضا خواهند کرد که حقوق مسی را ناگهان بسیار زیاد و او را به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل می‌کند.

در حال حاضر، این مهاجم آرژانتینی سالانه 16 میلیون یورو دریافت می‌کند که پاداش‌ها هم بخشی از آن است.

بارسلونا حقوق مسی را افزایش خواهد داد و این کار، مشکلات تمدید قرارداد را به راحتی حل خواهد کرد.

یکی از بزرگترین موانع دو طرف برای تمدید قرارداد، میزان پاداش‌هایی بود که مسی دریافت می‌کرد و حالا با حقوق بالایی که دریافت خواهد کرد دیگر مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

جزئیات قرارداد به زودی مشخص خواهد شد.

پس از اینکه شایعات زیادی مبنی بر نزدیک بودن مسی به درهای خروجی نیوکمپ به گوش می‌رسید، بارسلونا تمام تلاش خود را کرد تا هرطور شده، شرایط تمدید قرارداد این بازیکن را فراهم کند.

قرارداد فعلی مسی تا پایان 2018 اعتبار دارد و با قرارداد جدید، یک سال دیگر به اعتبار آن اضافه خواهد شد و این بازیکن، تا 2019 در بارسا ماندگار خواهد شد.
منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها