بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۳۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
انتقادات تند حسین شمس از وضعیت فوتسال
آقایان یک سناریوی تابلو دارند. آنها می خواهند بعد از چند روز خسوس کاندلاس را ابقا کنند. کاری هم به شکست ها ندارند. اول اجازه می دهند مدت کمی از این شکست ناامید کننده بگذرد.
تدبیر24: آقایان یک سناریوی تابلو دارند. آنها می خواهند بعد از چند روز خسوس کاندلاس را ابقا کنند. کاری هم به شکست ها ندارند. اول اجازه می دهند مدت کمی از این شکست ناامید کننده بگذرد. بعد که همه تمرکزشان رفت روی جام جهانی و حضور تیم ملی فوتبال در این مسابقات خیلی بی سر و صدا قرارداد این مربی اسپانیایی را تمدید می کنند.
 
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال به انتقاد شدید از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال پرداخت.
 
شکست ناامیدکننده تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا برای خیلی‌ها قابل هضم نبود. اول برای آنهایی که از خانواده فدراسیون فوتبال بودند و سعی داشتند بعد از قهرمانی شاگردان «خسوس»، خود و بسیاری از کاستی هایشان را پشت آن پنهان کنند و گروه دوم هم آنهایی بودند که اگرچه زخم خورده فدراسیون کفاشیان بودند اما انتظار نداشتند تیم خسوس در آسیا نتواند به عنوانی غیر از قهرمانی برسند.
 
حسین شمس یکی از همین افراد عضو گروه دوم است. مردی که بانفوذترین منتقد این روزهای کمیته فوتسال است و نقدهای بسیاری به عملکرد خسوس، شاگردانش و فدراسیون و کمیته فوتسال دارد.
 
گفت و گوی پیام نو با حسین شمس را در زیر بخوانید:
 
کو گوش شنوا؟!
 
حسین شمس صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: من، شما و مردم هرچه هم بگوییم گوش شنوایی نیست. ما انتقاد می کنیم. شما انتقاد می کنیم اما کک کسی نمی گزد. پس بهتر است نگوییم. آقایان خوب می دانند چه می کنند. آنها الان با خود می گویند یک هفته این انتقادها هست و بعد همه سر و صداها هم می خوابد. قول می دهم آنها حتی بعد از سه چهار روز طلبکار هم می شوند و می گویند که تیم ملی به نسبت دور قبل یک پله هم صعود داشته است.
 
رونمایی از سناریوی فدراسیون فوتبال
 
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ادامه انقادهایش را اینگونه مطرح می کند: آقایان یک سناریوی تابلو دارند. آنها می خواهند بعد از چند روز خسوس کاندلاس را ابقا کنند. کاری هم به شکست ها ندارند. اول اجازه می دهند مدت کمی از این شکست ناامید کننده بگذرد. بعد که همه تمرکزشان رفت روی جام جهانی و حضور تیم ملی فوتبال در این مسابقات خیلی بی سر و صدا قرارداد این مربی اسپانیایی را تمدید می کنند.
 
وی ادامه می دهد: آقایان از مردم و ما طلبکار هم خواهند شد. آنها یقین بدانید به ریش من و شما خواهند خندید و کارشان را پی خواهند برد. خیر سرمان ما کارشناسان این رشته هستیم اما فدراسیون فوتبال حتی پشیزی هم برایمان قائل نیست.
 
 دلیل این همه حمایت از خسوس!
 
شمس در پاسخ به این سوال که دلیل این همه حمایت از خسوس چیست، می گوید: خیلی روشن است، برای اینکه فرایند آوردن مربیان خارجی برای دوستان شیرین است و آنها می توانند از کنار آن به چیزهایی برسند. خسوس وقتی در زمان عباس ترابیان به ایران آمد ماهانه ۱۴ هزاردلار از فدراسیون فوتبال حقوق می گرفت. او بعدا با رفتن ترابیان و آمدن سیدرضا افتخاری حقوق ماهانه اش به ۷ هزار دلار در ماه کاهش یافت و در آینده هم قطعا اتفاقات دیگری هم خواهد افتاد. به نظرم خسوس در فوتسال حرفه ای دنیا در بهترین حالت هزار دلار در ماه می ارزد.
 
وی می افزاید: آقایان چرا باید با مربیان داخلی کار کنند وقتی که گزینه هایی نظیر خسوس و امثالهم هستند. کمیته فوتسال می خواهد با یکی مثل حسین شمس ۱۰۰ میلیون تومان قرارداد ببندد بعد برای پرداختش باید آجان کشی کند در حالی که پول قرارداد خسوس از زیر سنگ هم که شده خواهد رسید و اتفاقی که در پی آن خواهد افتاد.
 
انتظار بیجایی از از خادم داشتم
 
حسین شمس با اشاره به اینکه وزارت ورزش فرصتی برای بررسی اوضاع فوتسال ندارد، می گوید: متاسفانه این روزها استقلال و پرسپولیس اینقدر ذهن آقای وزیر را مشغول به خود کرده که اصلا فرصتی برای سایر رشته ها ندارد. دوستان اصلا فوتسال را آدم حساب نمی کنند که بخواهند به آن فکر کنند. من نه از وزیر و نه از معاونینش انتظاری ندارم. من اول فکر می کردم امیررضا خادم به مشکلات فوتسال ورود کند اما بعدا فهمیدم که انتظار بیجایی داشته ام.
 
تا کفاشیان باشد وضع همین است
 
شمس با انتقاد از اوضاع فدراسیون فوتبال می گوید: تا روزی که علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال باشد، فوتسال رنگ آرامش به خود نخواهد دید و رو به نابودی خواهد رفت. ما باید دعا کنیم این آقا برود بلکه گشایشی ایجاد شود. او تا وقتی که هست قطعا اوضاع روز به روز بدتر هم خواهد شد. مطمئن باشید این فرایند شکست در سال ۲۰۱۶ هم تکرار خواهد شد.
 
وی تصریح می کند: من، شما و مردم اصلا برای این آقایان مهم نیستیم. آنها فقط به منافع شخصی و گروهی‌شان فکر می کنند. نه شکست مفتضحانه برایشان اهمیتی دارد و نه از دست رفتن جایگاه فوتسال ایران در آسیا. مطمئن باشید با ادامه این روند رقبای آسیایی مان یکی به یک از ما سبقت می گیرند و ما هم درجا خواهیم زد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
0
0
جانب شمس بسه
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها