بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۲۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
وزنه‌بردار نوجوان دوپينگي ايران مدعي است که در هنگام مسابقه به او پودري داده اند.
تدبیر24:وزنه‌بردار نوجوان دوپينگي ايران مدعي است که در هنگام مسابقه به او پودري داده اند.

مصطفي خليلي، وزنه‌بردار نوجواني که آزمايش دوپينگش به همراه سه تن ديگر مثبت اعلام شد، درباره اين اتفاق ادعا کرد: 5 دقيقه بعد از شروع مسابقه، کيانوش باقري پودري را آورد و خواست که بخورم ولي من گفتم که بدنم به چنين پودرهايي عادت ندارد و ممکن است بعد از حرکات يک ضرب خالي کنم اما حسين توکلي گفت که اشکالي ندارد. من به حرف سرمربي اعتماد کردم و آن پودر را خوردم. اسم آن دارو را براي اولين بار بود که در عمرم مي‌شنيدم.

وي همچنين از ماجرايي که در اردوي تيم ملي رخ داده بود پرده برداشت و مدعي شد: روزي که قرار شد ماموران نادو براي تست دوپينگ به اردو بيايند سرمربي تيم جلوي من، ولي‌پور و يک نفر ديگر را گرفت و به اتاقي برد و گفت که در را از پشت قفل کنيد و براي هيچ کسي بازش نکنيد. اگر ما آن روز آزمايش مي‌داديم و دوپينگ من و ولي‌پور آن روز درمي‌آمد، ديگر آبروريزي نمي‌شد و فدراسيون هم مجبور نبود امروز اين قدر جريمه بدهد.

وي همچنين ادعا کرد: من از همه ديرتر به اردوي تيم ملي رسيدم چون مصدوم بودم. بعد از اينکه به اردو آمدم توکلي گفت که فدراسيون تيم را از نظر دارويي حمايت نمي‌کند و از خانواده‌ها درخواست پول کرد. بچه‌ها هم از يک تا 4 ميليون تومان پول دادند ولي من پولي نداشتم که بدهم.

وي در ادامه ادعايي داشت که قابل تأمل بود: آن سه نفر ديگر که دوپينگ‌شان مثبت شد، در طول اردو به طور پنهاني دارو مصرف مي‌کردند و حتي در اتاقهايشان آمپول مي‌زدند.

خليلي همچنين با تکذيب خبر امضاي اعتراف‌نامه توسط او و هم تيمي‌هايش اظهار کرد: فدراسيون گفته است که ما اعتراف‌نامه‌ نوشته‌ايم در حالي که نه من و نه ولي‌پور چنين کاري نکرده‌ايم. نمي‌دانم وقتي که ما در خانه خود بوديم و به فدراسيون نرفتيم چطور مي‌گويند که چهار وزنه بردار دوپينگي نامه اعتراف نوشته‌اند.

وي در پايان گفت: آن سه نفر در برخي خبرگزاري‌ها گفته‌اند که مربي ما در باشگاه از 12 سالگي به ما سوزن مي‌زد و با چوب ادب مي‌شدند! آن‌ها براي گفتن اين حرف‌ها از جايي خط مي‌گيرند چون چنين چيزهايي اصلا وجود نداشت و با عقل جور درنمي‌آيد. مربي من 75 سال سن دارد و از 2 و نيم بعدازظهر که به باشگاه مي‌آيد با ده‌ها بچه‌ سروکله مي‌زند. او که اين همه زحمت مي‌کشد، چطور ممکن است که دلش بيايد ورزشکار افتخارآفرين باشگاه را با چوب بزند؟ براي اين سه نفر متاسفم که اين حرف‌ها را مي‌زنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها