بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۲۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
دادستان کل کشور درباره درخواست اعتبار برای آزادسازی مناطق تصرف شده در حریم رودخانه‌ها گفت: آزادسازی مناطقی که به صورت غیرمجاز تصرف شدند، نیاز به اعتبار ندارد؛این مناطق غیرمجاز تصرف شدند و باید آزاد شوند.
تدبیر24:دادستان کل کشور درباره درخواست اعتبار برای آزادسازی مناطق تصرف شده در حریم رودخانه‌ها گفت: آزادسازی مناطقی که به صورت غیرمجاز تصرف شدند، نیاز به اعتبار ندارد؛این مناطق غیرمجاز تصرف شدند و باید آزاد شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامحسین محسنی اژه‌ای که شب گذشته برای بازدید از مناطق سیل‌زده استان مازندران وارد ساری شده بود، صبح امروز بازدید خود را از مناطق سیل‌زده «هولار» ساری آغاز کرده است.

در بازدید صبح امروز استاندار مازندران، مدیرکل دادگستری استان مازندران و دادستان حضور دارند.

محسنی‌اژه‌ای در این بازدید با خانواده شهید محمدی یکی از شهدای این شهر دیدار کرد.

وی در این دیدار در پاسخ به سئوالی درباره درخواست اعتبار از سوی یکی از اهالی شهر هولار برای آزادسازی مناطق تصرف شده در حریم رودخانه‌ها گفت: آزادسازی مناطقی که به صورت غیرمجاز تصرف شدند، نیاز به اعتبار ندارد.

اژه‌ای متذکر شد: این مناطق غیرمجاز تصرف شدند و باید آزاد شوند.

به گزارش فارس دادستان کل کشور در ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده هولار سئوال‌های درباره علت جاری شدن سیل در سال 91 در این مناطق پرسید.

وی همچنین با بیان اینکه اگر در رودخانه‌ها لایروبی انجام شود و پل‌ها استاندارد باشد، نباید مشکلی در زمینه بروز سیل ایجاد شود، گفت: ساخت پل‌های استاندرد و جلوگیری از ساخت و ساز در مسیر رودخانه‌ها در کاهش خسارت ناشی از بارندگی و سیل موثر است.

به گزارش فارس، دادستان کل کشور هم‌اکنون برای بازدید از منطقه «مرمت» عازم این منطقه شده است.
برچسب ها: اژه‌ای ، تدبیر24 ، بهشهر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها