بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
تدبیر24:گروه "دولت اسلامی عراق و شام" در بیانیه‌ای نظام سوریه را به حمله در پاسخ به حادثه غوطه دمشق تهدید کرد.
تدبیر24:گروه "دولت اسلامی عراق و شام" در بیانیه‌ای نظام سوریه را به حمله در پاسخ به حادثه غوطه دمشق تهدید کرد.

به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا،  در این بیانیه‌ که توسط دولت اسلامی عراق و شام، از شاخه‌های القاعده در سوریه، منتشر شد، آمده است: القاعده قصد دارد در پاسخ به حمله غوطه دمشق، اهداف نظامی و امنیتی متعلق به نظام سوریه را مورد حمله قرار دهد.

در این بیانیه دولت اسلامی عراق و شام تاکید کرده در عملیات "آتشفشان انتقام" از دولت سوریه به خاطر "جنایاتی" که علیه مردم سوریه مرتکب شده، انتقام خواهد گرفت.

در بیانیه مذکور که توسط پایگاه خبری "سایت"، از پایگاه‌های وابسته به القاعده منتشر شد، اعلام شده این تصمیم پس از نشست گروه دولت اسلامی عراق و شام با هشت گروه دیگر سوری اتخاذ شده است.

بنا به گزارش پایگاه خبری سایت، این بیانیه در تاریخ 26 اوت صادر شده و حاکی از آن است که حاضران در این نشست تصمیم گرفتند عملیات آتشفشان انتقام را در پاسخ به اقدامات نظام سوریه انجام دهند.

بر اساس این بیانیه، حاضران در نشست مذکور تصمیم گرفتند بخش‌های اصلی نظام سوریه در دمشق و نیز شاخه‌های امنیتی، مکان‌های حمایت و امداد ارتش و مراکز آموزش نیروها و زیرساخت‌های اصلی دولت را هدف قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها