بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۲۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
برخي شنيده ها از تغييراتي در دولت حکايت دارد.
تدبیر24:جریان های تندرو اصولگرایی که حضور افراد تاثیرگذاری همچون یونسی را در دولت بر نمی تابند با انواع شایعه سازی ها به دنبال فشار بر دولت هستند . یک سایت اصولگرا در همین راستا نوشته : در برخي محافل سياسي شنيده شده که قرار است محمد باقر نوبخت وظايف علي يونسي ، دستيار ويژه رئيس جمهور ايران در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي را بر عهده بگيرد .علي يونسي، در 9 مهر 1392 طي حکمي از سوي حسن روحاني، رئيس جمهور ايران، به عنوان دستيار ويژه رئيس جمهور در امور اقوام و اقليت هاي ديني و مذهبي منصوب شد. پيش از اين دستيار ويژه رئيس جمهور در امور اهل سنت به مسائل اقليت ها رسيدگي مي کرد. گفتني است برخي سخنان و اظهارات علي يونسي در چند هفته اخير با واکنش هاي گسترده اي مواجه شده بود . 

در 14 ارديبهشت 1393، علي يونسي، دستيار ويژه رئيس جمهور در امور اقوام و اقليتها، در پايان سفر دو روزه اش به شيراز اظهارات جنجالي مطرح کرد. او گفته بود : «پرچم سه‌رنگ ايران سابقه بسيار قديمي دارد. اين يک نماد ملي است. عده‌اي خيال مي‌کردند نماد شير و خورشيد در ميان پرچم ايران يک نماد سلطنتي است اما اينگونه نيست. شير نماد حضرت علي(ع) و خورشيد نماد حضرت محمد(ص) است و تنها تاجش مربوط به شاه بود. اگر به من باشد، هلال احمر را تغيير مي‌دهم و شير و خورشيد را جايگزين آن مي‌کنم؛ البته براي هلال احمر هم احترام قائلم.» اين اظهارات موجب شده بود انتقادات فراواني به رييس جمهور وارد شود.
به گزارش حرف نو گويا برخي مشاوره ها براي تغييراتي در اين بخش از دولت صورت گرفته و محمد باقر نوبخت از گزينه هاي جدي براي انجام وظايف اين حوزه است.

منبع : حرف نو
برچسب ها: یونسی ، تدبیر24 ، نوبخت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها