بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۲۶۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
اين گروه خواهان آن شده اند که علي مطهري پيشگام حقوق همجنس گرايان شود.
تدبیر24:کميسيون بين‌المللي حقوق بشر مردان و زنان همجنس‌گرا (ايگل‌هِرک) خطاب به علي مطهري نامه اي منشر کرده و خواهان حضور در تلويزيون ايران شده است. در اين نامه آمده است:
چندي پيش، شما در شبکه خبر صدا و سيما، در برنامه «اهميت و مزاياي فردي رعايت حجاب» حاضر شديد. در اين برنامه، صحبت‌هايي داشتيد که براي مخاطب امروزي و آشنا به حقوق بشر، کاملاً عجيب به‌نظر مي‌رسيد. در بخشي از صحبت‌هايتان ، شما همجنس‌گرايي را "يک انحراف جنسي خوانديد که اولين مرتبه در غرب مطرح شده است." آن را با "ارتباط با حيوانات" هم يکي دانستيد. همچنين به افسار گسيختگي فرهنگي غرب اشاره کرديد و از عفاف، غريزه جنسي و اخلاق جنسي صحبت کرديد. در کنار آن، شما در اين برنامه تلويزيوني، روش‌هاي جلوگيري از حاملگي (احتمالاً مانند کاندوم) را باني روابط آزاد جنسي دانستيد.
زماني نه چندان دور، در سال‌هاي پيش از انقلاب، پدر شما در فضاي رسانه‌هاي مکتوب، اين اجازه را مي‌دادند تا صداي مخالف در مقابل صداي ايشان منتشر شود. همان‌طور که خود شما به خوبي در خاطر داريد، ايشان در مجله "زن روز"، ستون مقالات خودشان را داشتند و نظر خودشان در مباحث روز را مي‌دادند و جواب مخالف را مي‌شنيدند. امروز اما، شما تنها در جايگاه فرديِ يک چهره اجتماعي قرار نداريد. شما نماينده مردم تهران، ري و شميرانات در مجلس شوراي اسلامي ايران هستيد. شما فقط نماينده بخشي از مردم نيستيد، بلکه نماينده کل شهروندان اين محدوده از کشور، در مجلسي براي کل اين سرزمين هستيد. شما سوگند خورده‌ايد تا مدافع اين مردم و اين سرزمين باشيد. در اين ميان، شما در حرف‌هايتان در شبکه خبر، بخشي از شهروندان اين سرزمين را فاقد حق و حقوق‌شان دانسته‌ايد: دگرباشان جنسي (همجنس‌گرايان مرد و زن، دوجنس‌گرايان و تراجنسيتي‌ها).
اين گروه سپس نوشته است:
عجيب است که فرد فرهيخته اي مانند شما همجنس‌گرايي را با رابطه با حيوانات يکسان تلقي مي‌کند. همجنس‌گرايي، محصول طبيعت است. چطور است که شما اين پديده طبيعي را ساخته غرب معرفي کرده و آنرا به داشتن رابطه جنسي ميان انسان با حيوانات تشبيه ميکنيد؟ آقاي علي مطهري، ما از شما مي‌خواهيم تا در فضاي تلويزيون ملي ايران، به فرهيختگان علمي و يا افراد جامعه همجنس‌گرا، اجازه دهيد تا روبه‌روي شما بنشينند و به دور از سانسور و حذف، در يک برنامه زنده در مقابل مردم ايران، يکي از مباحث زندگي اجتماعي ايران را صحبت کنيم: موضوع همجنس‌گرايان. 
در پايان اين گروه خواهان آن شده اند که علي مطهري پيشگام حقوق همجنس گرايان شود. لازم به ذکر است که بر اساس باورهاي ديني و همچنين ديدگاه بسياري از روانشناسان همجنس گرايي امري طبيعي نبوده و نوعي اختلال يا انحراف بشمار مي رود.

منبع : حرف نو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
0
سلام. حقیقتش من با چنین اشخاصی تا بحال برخورد نکرده ام لیکن زمانیکه به این اشخاص و خلقتهای خداوند میاندیشم به این نتیجه میرسم که واقعا شاید خلقت چنین اشخاصی اینچنین بوده یعنی آنها قادر به ارتباط برقرار کردن و یا تحمل جنس مخالف را ندارند همانگونه که حتی فکر ارتباط با یک زن برای من چندش آور و تهوآور است پس نتیجه مبگیربم آنها (همجنسگرایان) خلقت خداوند است برای اثبات اینکه خداوند تبارک و تعالی جهت امتحان ما انسانها ایشان را بدینگونه خلق کرده تا هم ما را امتحان کند و هم به ما چیزهایی را که نمیفهمیم اثبات کند
پس بجای ممانعت و انکار بیایید همگی افکارمان را روی هم بگذاریم و نه تنها به همه خلایق خداوند با احترام بیشتر بنگریم بلکه عملا به وجود خداوند قادر و توانا ایمان واقعی بیاوریم
عالم محضر خداست تو رو خدا بیایید عملا به حضور خداوند اعتقاد راسخ و واقعی با تمام وجودی که در انتها قرار است به خودش بپیوندیم بیاوریم
بخدا هم اکنون در محضر خدا نفس میکشیم و بواسطه ادعاهایمان سخت امتحان میشویم
پس همه خلقتهایش را عملا باور کنیم زیرا همه از برای امتحان مااست نکند در امتحان رد شویم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها