بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۲۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
خرداد پر ماجرايي در نيروي انتظامي گذشت و گرچه خبر يا گفت‌وگوي پرحاشيه‌يي از مجموعه پليس كشور منتشر نشد اما اين ماه با تغييرات گسترده در نيروي انتظامي همراه بود.
تدبیر24:در نخستين روز‌هاي ماهي كه گذشت وزير كشور از ابقاي حكم فرماندهي سردار احمدي مقدم بر پليس كشور خبر داد و چند روز پس از آن اخبار ضد و نقيضي كه از رفتن سردار احمدرضا رادان از جانشيني پليس كشور حكايت داشت تاييد شد و جانشين با سابقه پليس به رياست مركز تازه تاسيس شده مطالعات راهبردي نيروي انتظامي منصوب شد تا سردار حسين اشتري كه پيش از اين رييس پليس اطلاعات و امنيت كشور بود جايگزين او شود.

رفتن سردار رادان از جانشيني و آمدن سردار اشتري به جاي وي، گرچه مهم‌ترين تغيير در نيروي انتظامي بود اما روند تغييرات پس از آن متوقف نشد و سردار اسماعيل احمدي مقدم، در مقام فرمانده نيروي انتظامي طي احكامي جداگانه، سردار رضاييان‌فر را به عنوان رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي و سرهنگ آهي را به عنوان فرمانده پشتيباني قرارگاه نيروي انتظامي منصوب كرد تا اين افراد تا سه سال آينده در اين سمت خدمت خود را ادامه دهند.

پس از اين تغييرات گرچه برخي خبرها حاكي از احتمال تغيير بعضي ديگر از معاونان و فرماندهان ارشد نيروي انتظامي بود اما سردار احمدي‌مقدم فرماندهان انتظامي پنج استان سيستان و بلوچستان، يزد، كرمانشاه، كردستان و آذربايجان شرقي را تغيير داد و بر اين اساس سردار حسين رحيمي فرمانده سابق پليس راهور تهران جايگزين سردار فهيمي‌راد در استان سيستان بلوچستان شد و سرهنگ ايرج كاكاوند به استان يزد رفت تا پس از رسيدن سردار امان‌اللهي به فرماندهي انتظامي كرمانشاه جانشين او شود. سردار كشوري نيز از رياست پليس استان كرمانشاه خداحافظي كرد.

روز يكشنبه نيز سردار محسن حسن‌خاني، فرمانده انتظامي كردستان با حكم فرمانده نيروي انتظامي به آذربايجان شرقي رفت و سردار مسعودخرم‌نيا از آذربايجان شرقي به اين استان آمد.

بر اساس اين گزارش، روز گذشته نيز سرهنگ هادي شيرزاد، رييس تشخيص هويت پليس آگاهي نيروي انتظامي به مركز تحقيقات نيروي انتظامي و سرهنگ خارا جايگزين وي شد.

احكام صادر شده از سوي فرمانده نيروي انتظامي براي فرمانده‌هاي استان سه ساله است و به نظر مي‌رسد طي روزهاي آينده تغييرات ديگري نيز در اين مجموعه رخ دهد.

منبع : اعتماد
برچسب ها: ناجا ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها