بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۲۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
آخرین گزارش ها در رسانه های اسپانیای حاکی از آن است که مهاجم اروگوئه ای لیورپول پس از جام جهانی آنفیلد را به مقصد نیوکمپ ترک خواهد کرد.
تدبیر24:نشریه ال موندو دپورتیووی کاتالونیا دوشنبه در خبری اعلام کرد که لوییز سوارز، مهاجم ملی پوش تیم فوتبال لیورپول انگلیس از ناکامی ها پی درپی قرمزپوشان مرسی ساید برای کسب جام خسته شده است و بارسلونا را به عنوان مقصدی ایده آل برای رسیدن به این هدف انتخاب کرده است.

در گزارش این نشریه، خانواده سوارز به عنوان یکی از دلایل اصلی تمایل وی به ترک آنفیلد برای حضور در بارسلونا یاد شده است، چرا که خانواده این بازیکن 27 ساله در شهر کاستی دفلس در 24 کیلومتری بارسلونا زندگی می کند و او به طور منظم به این منطقه سر می زند.

ال موندو دپورتیوو نوشته است است که پاره گواردیولا، برادر پپ گواردیولا (سرمربی بایرن مونیخ) مدیر برنامه های سوارز و گابری، هافبک پیشین بارسلونا و هم تیمی پیشین سوارز در تیم آژاکس هلند او را به بازی برای آبی واناری های کاتالونیا ترغیب کرده اند و او نیز از این پیشنهاد استقبال کرده است.

از سوی دیگر لیورپول به جذب الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی بارسلونا تمایل نشان داده است که این موضوع سبب گمانه زنی هایی در خصوص احتمال معاوضه دوبازیکن شده است.

فروش سانچس به لیورپول به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد جذب سوارز، رقمی در حدود 30 میلیون یورو از مبلغ درخواستی لیورپول برای فروش برترین گلزن و بازیکن فصل گذشته لیگ برتر انگلیس می کاهد، هرچند مدیربرنامه های سوارز اعلام کرده بارسلونا تنها تیمی نیست که به خرید این بازیکن تمایل دارد.

رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، یکی از پروپاقرص ترین مشتریان سوارز است که برای درآوردن ستاره تیم ملی اروگوئه از چنگ کاتالان ها کمین کرده است.

حرکت غیر ورزشی «لوییز سوارز» ملی پوش تیم فوتبال اروگوئه در جام جهانی، نام این بازیکن را در چند روز گذشته بر سر زبان ها آورده است.
برچسب ها: سوارز ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها